کدام کفش ها مناسب تابستان است؟+عکس

کفش1

کفش راحتی بانوان این امکان را به خانم‌ها می‌دهد که برای استایل روزانه خود ظاهری شیک و جذاب داشته باشند. اگر اهل پوشیدنِ صندل زنانه هستید می‌توانید در روزهای گرم تابستان این سبک کفش را انتخاب کنید. البته برخی این مدل کفش را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند کفششان کاملاً پوشیده باشد که هم پاهایشان آلوده نشود و هم دچار ترک پا نشوند. به این خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم پوشیدن کتانی‌ها و کفش‌های تابستانی را امتحان کنند که هم پا کاملاً درون کفش قرار دارد و هم طوری طراحی شده‌اند که پایشان خنک می‌ماند.

کفش راحتی بانوان مناسب‌تر است یا صندل؟

معمولاً خانم‌های دانشجو و شاغل که مدت‌زمان زیادی از روز را خارج از منزل هستند، دوست دارند کفش راحتی زنانه بپوشند، زیرا احساس خستگی کمتری خواهند کرد و در روزهای گرم تابستان کمتر کلافه می‌شوند. امروزه کتانی و کفش‌های مخصوص روزهای گرم تنوع بسیار بالایی دارند و اغلب در این کفش‌ها از تور یا پارچه‌ استفاده می‌شود تا تهویۀ درون کفش به‌خوبی صورت بگیرد و پا خنک بماند و بو نگیرد. کفش راحتی بانوان

پوشیدن صندل زنانه هم گزینۀ دیگری‌ست که شما می‌توانید آن را انتخاب کنید، اما عوارض و مضراتی سبب می‌شود عده‌ای پوشیدن صندل را کنار بگذارند و ترجیح بدهند که کفش و کتانی تابستانی بپوشند. اولین دلیلی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که صندل هیچ محافظتی از قوس کف پا نمی‌کند و هر ضربه‌ای را به خود می‌گیرد، قوزک پا هم در برابر خطر رگ‌به‌رگ‌شدن یا پیچ‌خوردگی قرار دارد.

حتماً متوجه شده‌اید که وقتی صندل به پا دارید، انگشتان پا برای ثابت‌نگه‌داشتن صندل خود را منقض کرده و با فشار به بندهای صندل می‌چسبانند. به‌ دلیل همین‌ تلاش مضاعف، به تاندون‌ها و عضلات پاها فشار زیادی وارد می‌شود. پوشیدن صندل و به‌خصوص صندل‌های تخت به تاندون آشیل آسیب می‌رساند و همین امر سبب می‌شود که شما پشت ساق پایتان احساس درد بکنید. اکثر کسانی که برای مدت زیادی صندل پوشیده‌اند از درد ناحیه کمر گله می‌کنند؛ شاید دلیل این کمردرد برداشتنِ گام‌های کوتاه هنگامی‌ست که صندل پوشیده‌اید.

 

کدخبر: 394360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟