این لباس برای جذاب بودن مردان جادو می کند! + عکس

کت مردانه را می‌توان از دو منظر تقسیم‌بندی کرد: اول باتوجه‌به مدل و شکل آن و دوم باتوجه‌به کاربری آن.

کت یکی از پوشاک مهم آقایان از گذشته تا امروز بوده است و نقشی اساسی در استایل یک مرد دارد. آقایان برای اینکه بتوانند در مراسم، مجالس و جلسات کاری خود ظاهری موقر و موجه داشته باشند ترجیح می‌دهند کت بپوشند. در این مقاله انواع کت را معرفی خواهیم کرد.

بررسی انواع کت مردانه؛ از مدل اداری تا مدل انگلیسی

داشتنِ انواع کت مردانه در کمد لباس Closet هر آقایی مهم است، البته با‌توجه‌به شغل هر فرد یا اینکه چقدر اهل مهمانی‌رفتن است این عدد می‌تواند متفاوت باشد. کت مردانه این امکان را به شما می‌دهد تا استایل‌های جذاب و متفاوتی داشته باشید و مانند یک جنتلمن در جمع ظاهر شوید. پوشیدن کت تک مردانه که با لباس‌هایتان سِت شده باشد شما را شیک و خوش‌تیپ خواهد کرد.

مدل‌های کت مردانه باتوجه‌به کاربری آن

با‌توجه‌به اینکه می‌خواهید کت مردانه را کجا بپوشید می‌توان آن را تقسیم‌بندی کرد.

انواع کت مردانه

کت‌وشلوار مردانه اداری: غالباً کت‌وشلوارهای اداری ظاهری کاملاً ساده دارند و تن‌خور آن‌ها نه جذب است و نه گشاد. برای این مدل کت‌وشلوار مردانه، بیشتر از رنگ‌‌های طوسی و سرمه‌ای و مشکی استفاده می‌شود. در برخی ادارات آقایان باید کت‌وشلوار ست بپوشند و این سبک پوشاک برایشان اجباری‌ست.

کت‌وشلوار مردانه اسپرت: طرح و مدل این کت کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و می‌تواند جذب، آزاد، طرح‌دار یا ساده باشد. معمولاً کت تک اسپرت بیشتر مورد پسند جوان‌ترهاست و آن را با استایل‌های اسپرت ست می‌کنند.

کت‌وشلوار مردانه مجلسی: کت‌های مجلسی برش شیک‌تری دارند و معمولاً قالبِ تن آقایان دوخته می‌شوند. برای این مدل کت از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده می‌شود.

انواع کت‌های مردانه باتوجه‌به برش آن

کت‌های مردانه باتوجه‌به شکل و ظاهرشان به سه دسته تقسیم می‌شوند.

کت مردانه آمریکایی

کت‌وشلوار آمریکایی: دوخت این کت‌وشلوار به‌صورت سرشانه‌های بزرگ و سینه‌های پهن است. شاید دلیل آن، استایل آمریکایی‌ها در گذشته‌های دور باشد.کت مردانه اروپایی

کت‌وشلوار اروپایی: این مدل کت که معمولاً جذب‌تر با سرشانه‌های باریک‌تر است، برای افرادی با تناسب اندام Fitness بسیار شیک خواهد بود و پوشیدن آن به افراد چاق اصلاً توصیه نمی‌شود.کت مردانه انگلیسی

کت‌وشلوار انگلیسی: دوخت این مدل کت بدین‌گونه است که قد کت بلند است و آستین‌های کوتاه‌تری دارد و از سرشانه‌ها آزاد است. این مدل کت هم برای افرادی با فیزیک استاندارد ایده‌آل خواهد بود.

 

کدخبر: 380681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟