بهترین جنس کفش مردانه برای فصل بهار+ تصاویر

کفش چرم مردانه برای آقایان همیشه جذاب بوده و مورد پسند اکثر آن‌هاست؛ از طرفی با‌توجه‌به اینکه مردان به راحتی کفش اهمیت بیشتری نسبت به خانم‌ها می‌دهند، این مدل کفش رضایت آن‌ها را تا حد بسیار بالایی برآورده می‌کند. برای فصل بهار، تولید‌کنندگان کفش چرم مردانه مدل‌های مجلسی و کلاسیک ایده‌آلی را به بازار Store ارائه می‌دهند. درست است که قیمت کفش چرم نسیت به باقی جنس‌ها بالاتر است اما این تفاوت قیمت بهایی است که برای سلامتی Health و راحتی پاهای خود می‌پردازید و قطعاً ارزشش را دارد.

مواردی هست که اگر هنگام خرید کفش آن‌ها را بدانید و رعایت کنید، کفشی که خریده‌اید علاوه بر اینکه راحتی را برای پاهای شما به ارمغان می‌آورد، عمر بالایی داشته و تا مدت‌ها آن کفش را می‌پوشید.

هر دو لنگه کفشی مورد نظرتان را بپوشید و در اطراف چند قدم راه بروید، آیا پاشنه پا به‌راحتی در کفش قرار گرفته؟ انتظار نداشته باشید کفشی که از همان ابتدا در آن راحت نیستید بعدها درست شده و مشکلی با آن نداشته باشید.

سایز واقعی کفشتان را خریداری کنید. گاهی قالب کفش‌ها برای تولید‌کنندگان مختلف متفاوت است، مثلاً شاید در کفشی با سایز ۴۲ کاملاً احساس راحتی کنید اما در کفشی دیگر سایز پای شما ۴۱ باشد! کفش را بپوشید تا از سایز درست مطلع شوید، خرید اینترنتی از برندی که تا‌به‌حال از آن خرید نکرده‌اید ممکن است این مشکل را برایتان ایجاد کند.

مدل پای افراد از هم متفاوت است، برخی پاها پنجه‌دار و عریض است و برخی دیگر کشیده و لاغر؛ پس قالب کفش مناسب پایتان را بخرید. کفش‌های باریک و نوک تیز برای پاهای پنجه‌ای توصیه نمی‌شود.

کفش با‌کیفیت دارای پوشش راحتی است که به‌محض پوشیدن کفش و تماس کفِ پا با آن، احساسش خواهید کرد. داخل کفش را بررسی کنید و جنس کفی را از فروشنده بپرسید. البته کفش چرم مردانه از برندهای معتبر دارای شناسنامه محصول است و تمامی موارد در آن درج شده است.

برای هوای ناب بهاری می‌توان کفش کالج یا نیم‌بوت را به پا کرد. با‌توجه‌به استایل‌ و نوع پوشش خود کفشتان را انتخاب کنید. کفش‌های مجلسی مردانه دارای تنوع بالایی بوده اما خُب کاربری آن‌ها تنها برای مهمانی Party و مراسم‌ها است. بنابراین اگر دنبال کفشی هستید که برای استفاده روزمره باشد، مدل مناسب آن را انتخاب کنید.

ست کفش چرم مردانه و کمربند

سعی کنید کفشتان را با کمربند خود ست کنید. شاید این مورد خیلی مهم به نظر نرسد اما این ست کامل‌کننده خوش‌تیپی شما خواهد بود.

مدل کفش چرم مردانه

رنگ کفش شما باید با‌توجه‌به سایر پوشاکتان انتخاب شود. البته اگر به‌دنبال خرید کفشی هستید که با همه نوع لباس و استایل قابل ست شده باشد، رنگ مشکی انتخاب درستی است و با هر نوع رنگ قابل‌ست‌شدن است.

کفش چرم مردانه شیک

کفش‌هایی با رویه بلند همیشه شیک و جذاب هستند و شما را مانند یک جنتلمن خوش‌تیپ و خاص خواهد کرد.

کفش چرم مردانه مجلسی

اگر مراسم مهمی مانند جشن عروسی یا مهمانی خاصی را در عید نورز ۹۷ پیش رو دارید، مدل‌های بالا ایده‌آل خواهد بود. پیشاپیش آرزومندیم که سالی پر از نیکی، سلامتی، آرامش و ثروت پیش‌رو داشته باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟