یک فرد شیاد از عضو تیم ملی کانوپولو بانوان و با حربه تخصیص وام ریاست جمهوری، کلاهبرداری کرد. صبا رحمتی این موضوع اظهار کرد: بعد از اینکه آن اتفاق برایم رخ داد و متوجه شدم فریب خورده‌ام، به مراجع مربوطه شکایت کردم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: چند روز پیش دوباره همان آقا محترم! به هیأت اصفهان زنگ زده و شماره یکی از بچه‌ها را خواسته، معلوم است که دارد هم‌چنان به کارش ادامه می‌دهد.

رحمتی تأکید کرد: وقتی بعد از گذشت چند هفته و با وجود شکایات ما از آن شخص، موضوع پیگیری نشده و یا حداقل نتیجه‌ای نداشته است. از قرائن هم معلوم است که آن شخص هم‌چنان به کارش ادامه می‌دهد.

این ورزشکار لرستانی یادآور شد: در آن اتفاق 16 میلیون ریال از بنده کلاهبرداری Fraud شد و بلافاصله شکایت کردم اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

 حدود یک ماه پیش و پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا، فردی در تماس با صبا رحمتی مدعی شده که نماینده نهاد ریاست جمهوری است و یک فقره وام به وی تعلق گرفته و نیاز است که 10 گردش آخر حساب ‌را برای آنان بفرستد و هر چقدر بیشتر پول در حساب داشته باشد، مبلغ وام بیشتر می‌شود و با گرفتن رمز عابر بانک حسابش را خالی کرده است.

ظاهرا این اتفاق برای چندین ورزشکار دیگر نیز رخ داده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟