انهدام باند بزرگ موادمخدر در استان کرمانشاه/کشف ۷۴۴ کیلوگرم تریاک

سردار منوچهر امان الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs در استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این رابطه بیش از ۷۴۴ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این رابطه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای این باند نیز طی عملیات پلیس Police خبر داد و تصریح کرد: با بررسی های بعمل امده طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف ۷۴۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدیم که این مواد در کامیون حمل احشام جاسازی شده بود.

وی افزود: این باند که یک باند ۴ نفره بودند، تحت تعقیب هستند و تا کنون یک نفر دستگیر شده و با تلاش نیروهای انتظامی مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

امان الهی ادامه داد: طی ۹ ماهه امسال ۲ تن و ۴۷۹ کیلو گرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه طی ۲ ماه گذشته ۷ باند قاچاق Contraband مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بزرگترین کشفیات امسال را مربوط به همین ۷۴۴ کیلوگرم مواد دانست و گفت: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر به خصوص در مناطق آلوده کرمانشاه همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟