آمار مهار جرایم در حاشیه شهر مشهد رشد مناسبی داشته است

سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه ورود ناوگان جدید خودرویی و موتوری نیروی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: تلاش‌های مناسبتی در ماه‌های اخیر از سوی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته و این تلاش‌ها باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: علاوه بر این در حوزه انتظام بخشی به حاشیه شهر مشهد نیروی انتظامی استان ورود مناسبی داشته و افزایش تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، سرعت بخشی خدمات در حاشیه شهر را افزایش داده و همچنان باید اقدامات در این حوزه افزایش پیدا کند زیرا با وضعیت ایده‌آل هنوز فاصله داریم.

اشتری بیان کرد: همچنین در حوزه مهار جرایم حاشیه شهر مشهد رشد مناسبی را شاهد بوده‌ایم و در بسیاری از جرایم نیز براساس آمارها شاهد هستیم که میزان آنها کاهش داشته و چابک‌سازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز می‌تواند اقدام مناسبی در این حوزه باشد.

وی با بیان اینکه 250 دستگاه موتورسیکلت و 80 دستگاه خودروی سراتو به ناوگان مکانیزه گشتی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزوده شده گفت: تقویت و تجهیز ناوگان گشتی سبب سرعت و پیگیری بیشتر در امور امنیتی شهروندان می‌شود.

اشتری افزود: خودروهای جدید به یگان امداد، پلیس Police 110 و همچنین پلیس امنیت اخلاقی این استان اضافه می‌شود تا در نتیجه آن شاهد حضور مقتدرانه پلیس در صحنه باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟