دشمنان بدانند ملت ایران درهمه مواقع تابع امر ولایت هستند

به گزارش خبرنگار رکنا از آبدان استان بوشهر ،حجت الاسلام مصطفی ارتفاعی در خطبه های این هفته آبدان با اشاره به روز ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت :مردم بزرگوار ایران اسلامی به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند و با رای قاطع خود پس از گذشت ۴۰سال این انقلاب تنومند شده است .

وی ادامه داد:این انقلاب پایدار است ، شاید برخی ریزش داشته باشند ولی این انقلاب باقی مانده است و همه دشمنان این نظام بدانند ملت بزرگ ایران اسلامی تابع رهبر معظم انقلاب هستند .

ارتفاعی با اشاره به دو پیام مهم رهبری درخصوص سیل هفته گذشته در کشور افزود:همه دستگاه ها به‌ویژه نیروهای مسلح وارد عمل شوند و دوم احساس همدردی رهبر معظم انقلاب به مصیبت دیدگان بود .

خطیب موقت نماز جمعه آبدان تصریح کرد:همه مسولان باید مانند رهبر انقلاب پا به رکاب و پیشرو باشند و پس از پیام رهبری نیروهای مسلح فوری وارد عمل شدند و این نشان از اطاعت رهبری دارد .

ارتفاعی در ادامه تاکید کرد:مسولین باید به سرعت وارد عمل شوند ،متاسفانه خسارات زیادی بر اثر سیل به زیرساخت ها وارد شده است و مسولان باید تدابیر لازم را داشته باشند، کمک های مردمی هم در این زمینه لازم است .

امام جمعه موقت آبدان در پایان بیان کرد: در هفته گذشته رییس جمهور آمریکا از هر جهت به حمایت از اسرائیل پرداخت و مجامع بین المللی می دانند که بیش از ۷۰سال است که اسرائیل غاصب است و به لبنان و سوریه تجاوز می کند اما حزب الله مقاوم است و تروریست نیست و دشمن بداند که ملت ایران اسلامی تا آخرین لحظه حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین،لبنان و سوریه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟