به خاطر یک دستمال نباید قیصریه را به آتش کشید/ هم نقدها و هم دستاوردها باید به جای خود عنوان شوند

 

 به گزارش رکنا از لرستان، سیروس ابراهیمی بیستم فروردین ماه، عنوان کرد:  نباید  در تریبون های ملی که کل کشور به آن گوش  فرا می دهندبه گونه‌ای سخن گفت که خدمات انجام شده دولت  زیر سوال برده شود .

وی  ابراز کرد:  از زمان شروع دولت سیزدهم چندبار به درخواست این نماینده محترم و همراه با هم  واحدهای بخش های اقتصادی بروجرد را بازدید و مشکلات آنها را مرتفع کردیم. 

معاون استاندار ادامه داد: ایشان  کاملا مطلع هستند  که: مشکل منطقه ی ویژه ی اقتصادی بروجرد بعد از ۱۱ سال،  و شروع ساخت ۳ طرح فروسیلیس در آن، شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد با ۲۶ هکتار زیربنا و ظرفیت شهرک صنعتی شماره ۱ بروجرد با اضافه شدن ۳۰ مگا وات برق که منجر به راه اندازی فاز دوم مجتمع فولاد پاسارگاد نوین شد، در همین دولت انجام شد.

ابراهیمی تصریح کرد:  مگر کارخانه سیم لاکی که با ۲۰ درصد فعالیت می کرد در این دولت با اعطای سرمایه در گردش احیا نشد. 

وی افزود: کارخانه نساجی بروجرد که تنها با ۶۰۰ نفر کارگر و ۴۰۰ نفر مستمریبگیر  تامین اجتماعی فعالیت می کرد امروز علیرغم فراز و نشیب های فراوان و با پیگیری های متعدد در سرپرستی بانک های عامل در تهران با حدود ۲۰۰۰ نفر شاغل فعال است.

معاون استاندار با اشاره به تکمیل هتل مهستان و رفع مشکل کشتارگاه بروجرد در این دولت، گفت: در جریان مردمی سازی یارانه ها که همه گمان می کردند برای تامین مرغ به مشکل خواهیم خورد با پیگیری و دریافت مصوبه ی شورای تامین مشکل کشتارگاه مرغ بروجرد را مرتفع کردیم که در دست بهره برداری است.

ابراهیمی تصریح کرد: توسعه ی داروسازی اکسیر، داروسازی فارم افلاک، صبا ظرف، مهر پلاس، پلاستیک اطلس و نورد آلومینیوم را از دیگر طرح های مهم صنعتی و اقتصادی بروجرد بر شمرد که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیدند و ادامه داد: اکثریت قریب به اتفاق این دستاوردها با پیگیری ، با حضور وبازدید میدانی با دستورات مستقیم استاندار محترم در ستاد تسهیل و یا پیگیری و رایزنی های مداوم ایشان در تهران انجام شده است 

ابراهیمی  عنوان کرد: آقای گودرزی  در جریان هستند که کارخانه شیرخشک بروجرد بعد از ۳۰ سال تعطیلی در این دولت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به احداث ده ها طرح گلخانه ای در حوزه ی کشاورزی بروجرد در دولت سیزدهم، اظهار کرد: تجهیز ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بروجرد به سیستم آبیاری نوین، کلنگ زنی کارخانه تولید روغن نباتی، رفع مشکل و راه اندازی اکثر مرغداری های بروجرد و احداث دو مجتمع بزرگ گلخانه ای با ۷۰ هکتار زیربنا مهم ترین طرح های حوزه ی کشاورزی بروجرد بودند که در این دولت شروع و یا به سرانجام رسیدند.

معاون استاندار افزود: در این دولت برای ۱۵ طرح کشاورزی بروجرد بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

ابراهیمی با اشاره به تخصیص ۷۸ میلیارد تسهیلات برای بخش های مختلف اقتصادی بروجرد در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان برای ۳۱ طرح اقتصادی بروجرد تخصیص و پرداخت شد.

وی تاکید کرد: در این دولت هیچ واحد اقتصادی از بروجرد و اشترینان نبوده که برای مشکلات به ما مراجعه کرده باشند و به مشکلشان رسیدگی نشده باشد.

معاون استاندار با ابراز ناراحتی از بدجلوه دادن آوازه ی لرستان به ویژه در تریبون های ملی، اظهار کرد: نقدها باید به جای خود و دستاوردها نیز به جای خود عنوان شوند و با بدجلوه دادن وضعیت استان به آینده ی آن ضربه می زنیم.

ابراهیمی در پایان ابراز کرد: تمامی این پستها ،  جایگاه ها و تریبون ها روزی به اتمام رسیده ومهم خدمت واقعی به مردم است و همه ما باید در محضر الهی پاسخگو باشیم.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 986941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟