بازدید حدود ۲۴۰ هزار گردشگر از ابرسازه‌های تفریحی در نوروز امسال

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از 24 اسفند ۱۴۰۲ تا 11 فروردین 1403، حدود ۲۴۰ هزار نفر از گردشگران از پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بازدید کردند.

او افزود: با توجه به اضافه شدن بیش از ۱۵ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید به شهربازی شهر رویاها، در بازه زمانی مذکور حدود ۶۱ هزار نفر از گردشگران از بازی‌های این مجموعه بهره برده‌اند که این عدد نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی استقبال گردشگران از تله‌کابین صفه نسبت به سال ۱۴۰۱ و رشد ۴۸ درصدی استفاده از این ابرسازه تفریحی نسبت به سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: در بهار امسال تله‌کابین صفه میزبان حدود ۴۴ هزار گردشگر بود.

او ادامه داد: در مدت زمان اعلام شده بیش از ۳۶ هزار نفر گردشگر از تله‌سیژ ناژوان بهره مند شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشت.

سعید ساکتساکت از رشد ۲۴.۵ درصدی حضور گردشگران در مجتمع گردشگری صفه در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: مجموعه بولینگ طی 6 روز فعالیت خود میزبان حدود ۳ هزار نفر، بیلیارد میزبان حدود ۲ هزار نفر، سینما هفت‌بعدی میزبان حدود ۳ هزار نفر، زیپ‌لاین و پل معلق میزبان حدود ۳ هزار نفر و شهربازی صفه میزبان حدود ۲۹ هزار نفر بازدیدکننده بود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 985326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟