تردد بیش از یک میلیون و ۷۶۹ هزار خودرو در جاده های لرستان/ تمامی محورهای مواصلاتی استان باز می باشد

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهندس مرتضی شیروانی ، اظهارداشت: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد بارش باران در محور های استان بود که با تلاش راهداران تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد در آن ها برقرار است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ( از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه) تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در ۲۸ اسفندماه امسال تردد ۴۸۳ هزار و ۹۶۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است.

 شیروانی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۵۲۹هزار و ۳۳ تردد در محورهای ورودی استان و ۴۹۳هزار و ۵۸ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است. 

وی بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم آباد_ سه‌راهی چالانچولان(بروجرد)، سه راهی چالانچولان_خرم آباد می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: از هم وطنان گرامی در خواست می شود با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی، از سفر پرهیز نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 981861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟