نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است/حضور مردم پای صندوق رای شایسته تقدیر است+فیلم
حجم ویدیو: 9.83M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در گردهمایی فرمانداران استان، ضمن تبریک ماه رمضان ماه بهار قرآن، اظهار کرد: بابت برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر ویژه‌ای از همه افرادی که در این راستا تلاش کردند به ویژه فرمانداران استان دارم.

استانداری متن 1وی ادامه داد: این دوره از تمامی ادوار انتخابات متفاوت بود زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرد تا با تبلیغات مستمر، مکرر و پرحجم شرایط را مهندسی کند که حداقل مردم در انتخابات حضور یابند اما در این میدان که همه ظرفیت‌های رسانه‌ای با فرماندهی دشمن پیش می‌رفت، حضور مردم پای صندوق‌های رأی و برگزاری شایسته انتخابات جای تقدیر و قدردانی دارد.

استانداری 2استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدا تلاش کردیم ذیل راهبردهای اساسی مقام معظم رهبری مجری انتخابات باشیم و هیچگونه جانبداری به فرد یا افرادی نداشته باشیم.

استانداری 3دکتر مرتضوی ادامه داد: تصور ما این است که هرگونه جانبداری در انتخابات بر ما حرام شرعی است و بر این مهم تأکید داشته و داریم.

استانداری 4استاندار اصفهان گفت: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 980716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟