پلیس در راه امنیت مردم و حفظ انقلاب از جان و مال خود می‌گذرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در مراسم تجلیل از کارکنان دخیل در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه کارکنان انتظامی در راستای امنیت مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب از جان و مال خود می گذرند، اظهار داشت: پلیس مجاهدان راه خدا هستند و امنیت کشور مدیون جانفشانی مجموعه انتظامی است.

وی با اشاره به شور و شعور متفاوت انتخاباتی در لرستان افزود: بیش از 8 هزار نفر نیرو برای امنیت انتخابات به کارگیری شده بود و با اشراف اطلاعاتی که داشتیم، ایجاد تنش در برخی شهرستان های استان متصور بود که خدا را شکر این امر با اتخاذ تدبیرهای انجام شده با همکاری سایر دستگاه های امنیتی به خوبی مدیریت شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شور و هیجان انتخاباتی هواداران نامزد ها در شهرستان پلدختر عنوان کرد: در ساعت پایانی انتخابات برخی از صندوق ها در حال شمارش بودند و افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند اما مدیریت خوبی انجام شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در یکی از شعب پلدختر تعدادی از هواداران نامزدها قصد داشتند یک صندوق که دارای آرای زیادی بود را بشکنند و آن را باطل کنند، اما همکار ایثارگر ما ستوانیکم "صحبت الله نصیری" صندوق آرا متعلق به مردم که امانتی در دست او بود را بغل کرد ه و به طبقه بالای ساختمان برد که در نهایت افراد خاطی خودروی وی را آتش زدند.

وی اظهار داشت: این مامور شریف از مال و خودروی خود برای حفظ امانت و امنیت آرای مردم بدون هیچ مطالبه ای گذشت که امروز حسب دستور سردار"رادان" فرمانده انتظامی کل کشور یک درجه تشویقی و یک خودرو نیز به وی تقدیم شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکار عزیز سرهنگ "عبدالرحمن حقیقی مقدم" گفت: محور نورآباد - الشتر به علت شدت بارندگی مسدود شده بود و تصادفی   هم در جاده نورآباد گزارش شده بود و تعدادی از خودروها و سرنشینان در مسیر گرفتار شده بودند که سرهنگ حقیقی مقدم جهت حفظ جان دیگران جان خود را فدا کرد و ما از خانواده محترم این مجاهد فی سبیل الله تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده محترم سرهنگ "عبدالرحمن حقیقی مقدم" با اهداء لوح یادبود تجلیل شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 978840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟