مردم با شرکت خود در انتخابات، بصیرت، آگاهی و هوشیاری خود را نشان دادند

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، ضمن قدردانی و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در لرستان، اظهار داشت: از مردم استان به‌ خاطر حماسه‌ای که آفریدند و همچنین از همه داوطلبانی که این شور و هیجان را به‌وجود آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در این مدت تمام توان تبلیغاتی خود را به کار گرفت و امیدوار بود که مشارکت در انتخابات بسیار کم شود و کشور اسلامی ما در دنیا مورد هجمه قرار بگیرد، گفت: اما حضور آگاهانه مردم در انتخابات دشمنان را ناامید و ناکام و دوستداران اسلام، انقلاب، امام و رهبری را خوشحال کرد.

شمسی‌فر بیان کرد: مردم با شرکت خود در انتخابات، بصیرت، آگاهی و هوشیاری خود را نشان دادند و اعلام کردند که ما مانند کسانی نیستیم که امام و رهبر خود را در لحظه‌های حساس تنها بگذاریم.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد تأکید کرد: منتخبان اولاً خدا را فراموش نکنید، این مسئولیت سنگین هم خوشحالی هم نگرانی دارد، خوشحالی از این‌ جهت که مردم به شما اعتماد کردند، نگرانی از این‌ جهت که مسئولیت سنگینی است، کسی که نماینده شده باید بداند روز قیامت از او سؤال خواهد شد که در مورد حق این افرادی که به تو اعتماد کرده‌اند چه کردی و باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: منتخبان برای رضای خدا حضور مؤثر در مجلس داشته باشند، حق مردم امانت در دست آنهاست، مشکلات مردم را شناسایی کنند، میان مردم باشند، با مردم ارتباط داشته باشند، مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و با قانون‌گذاری مناسب و یا اصلاح قوانین مشکلات را برطرف یا کمتر کنند.

شمسی‌فر با تأکید بر لزوم نظارت بر اجرای قانون از سوی منتخبان گفت: امیدواریم در انجام وظایف موفق باشند که بعد از چهار سال سربلند در پیشگاه خداوند و ملت باشند.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به‌ روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیان کرد: فضای سبز و درختکاری بسیار مهم است، برای کسی که درخت می‌کارد ثواب زیادی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مدیون شهدا، خانواده شهدا و جانبازان هستیم، مسئولان قدر این فرصت را بدانند و در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جانبازان تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند، ما هر چه داریم از شهداست. امنیت، پیشرفت، استقلال، آزادی و عزت ما مرهون خون شهداست.

شمسی‌فر با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: نفس‌کشیدن در این ماه ذکر است، خوابیدن عبادت است، دعاها سریع مستجاب می‌شود.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 978531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟