حضور پرشور خانواده بزرگ پتروپالایش اصفهان در انتخابات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن قدر دانی از حضور پر شکوه مردم دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ازهیئت مدیره، معاونین، پرسنل ، کارکنان و خانواده های محترمشان بابت حضورپر شکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ قدر دانی و تشکر کرده و از زمان شناسی و مسئولیت شناسی مردم تشکر میکنم.

دکتر محسن قدیری افزود: همچنین باید از برگزار کنندگان اعم مجریان و ناظران انتخابات که حقیقتا با صفا و محبت و دلدادگی انقلاب اسلامی و با عشق به مردم با خدمت‌گذاری صادقانه، رای مردم را با امانت داری شمارش میکنند تشکر می نمایم .

انتخابات متن 1وی تاکید کرد:ازهمه عوامل و دست اندر کاران هلدینگ پترو پالایش اصفهان که در جریان برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگارن رهبری با ستاد انتخابات همکاری نموده و با تلاش شبانه روزی رویدادی مهم را رقم زدنند قدر دانی می نمایم .

وی افزود: همچنین از ستاد انتخابات استان اصفهان و فرمانداری شاهین شهر که دو صندوق رای برای جمع آوری رای در پالایشگاه اصفهان و شهرک شهید محمد منتظری پیش بینی نمودند مراتب تشکر و قدر دانی خود را ابراز می نمایم.

انتخابات متن 2مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با شکل گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بعنوان پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خودشان عمل کنند.

همچنین معاون توسعه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش  گفت: مردم عزیزمان با خلق صحنه‌های شور و عظمت و افتخار در پای صندوق‌های رای،  مسیر رشد برای فردای میهن عزیزمان را ترسیم کردنند.

محمد ده بیدیان افزود: پتروپالایش اصفهان در شرایطی توانسته است مسیرهای رشد و پیشرفت را طی نماید که بخوبی به تعالی و رشد کارکنان خود پرداخته است و آنها را انتخابگر، نکته سنج و دانا پرورانده است.

انتخابات متن 3وی ابراز امیدواری کرد؛ که نخبگان و فرهیختگانی از میان نامزدهای انتخاباتی، با اراده ملت ایران برگزیده شوند و با قرار گرفتن در کرسی‌های مجلس و خبرگان رهبری، بهترین‌ها را برای عزتمندی و سربلندی ایران عزیز رقم زنند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 976718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟