حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را شکست داد

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ بهمن شهریاری جمعه در گفت و گو رسانه ای بیان کرد: امروز روز عملیات مقابله با سناریوی دشمن است، دشمنان انقلاب اسلامی از چهار سال گذشته ( دوره قبلی انتخابات ) تا کنون به دنبال ترویج ناامیدی در بین مردم بودند اما مردم فهیم ایران و خوزستان با حضور خود در انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را باطل کردند.

وی گفت: مردم از ابتدای صبح امروز با حضور بی نظیر خود در شعب اخذ رای نشان دادند پای نظام جمهوری اسلامی با استقامت ایستاده‌اند.

شهریاری اظهار کرد: بنای مردم این است که انقلاب اسلامی را حفظ و با همه مشکلات دست و پنجه نرم کنند اما در مقابل استکبار سر خم نخواهند کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به استقامت مردم غزه در برابر استکبار جهانی بیان کرد: مردم غزه نیز در صحنه‌ای دیگر برابر استکبار با تمام سختی در حال مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه امروز روز حمایتاز جمهوری اسلامی است تصریح کرد: طرح دشمن این بود که افکار عمومی را بمباران کند و هویت را از آن‌ها بگیرد اما مردم آگاه و با بصیرت ایران سناریوی دشمن را بر هم زدند.

شهریاری ادامه داد: هر فردی که تا کنون تصمیم به حضور در پای صندوق رای نگرفته برای اینکه دشمن فکر نکند به هدف خود رسیده است؛ در این صحنه ملی حضور یابد.

کدخبر: 976484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟