استقرار بیش از 70 رسانه از ساعات اولیه شروع اخذ رأی در ستاد انتخابات لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ فیروز آزادی در حاشیه ی حضور خبرنگاران در صندوق 22 بهمن به منظور اخذ رأی از اصحاب رسانه، عنوان کرد: حضور فعال بیش از 70 رسانه از جمله صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب از ساعات اولیه فرآیند انتخابات در ستاد عامل مواظبت از افکار عمومی است.

وی گفت: حضور پرشور خبرنگاران در ستاد انتخابات در این دوره یکی از برهه های درخشان در کمیت و کیفیت حضور این صنف مهم در جامعه می باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان در مورد حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: هر برگه رأی برای مردم ما تنها یک ورق و نوشتن یک اسم نبوده بلکه اشاره به تاریخ و حوادث پر فراز و نشیبی دارد که منجربه این شد که ملت ایران با افتخار استقلال خود را به دست آورده و این چنین مجلسی مستقل داشته باشد.

آزادی تصریح کرد: پیام حضور ملت ایران و خصوصا مردم لرستان در شعب اخذ رأی این است که ملت ایران ملتی است که راه درازی را تا اینجا طی کرده و به خوبی می دانند استقلال، آزادی و اسلام را چگونه باید حفظ کنند.

خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با حضور در شعبه ی 22 بهمن خرم آباد همراه با مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 976471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟