تدابیر لازم جهت برقراری آرامش و امنیت انتخابات اندیشیده شده است

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در جلسه پنجاه و پنجمین کمیسیون عملیات که با حضور سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا برگزارشد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر ( عج)، و شادی ارواح طیبه شهدای صدر اسلام تا کنون بخصوص شهدای امنیت، به امنیت حوزه های انتخاباتی اشاره و اظهار داشت: تامین امنیت انتخابات، خط قرمز فراجا و امنیت انتخابات امانتی در دست  پلیس است، برهمین اساس با برنامه‌ریزی دقیق و اطلس تهیه‌ شده از اقدامات و تجربیات گذشته و اشراف اطلاعاتی بر شرایط موجود، برنامه ریزی لازم انجام شده و به حول و قوه الهی و عنایات حضرت ولی عصر " عج "   و با همکاری مردم شریف و ولایی لرستان و در کنار سایر دستگاه ها استان، انتخاباتی همراه با آرامش و امنیت مطلوب برگزار خواهیم کرد .

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس استان لرستان، افزود: شهرستان های استان، کلانتری ها و پاسگا های انتظامی به صورت حضوری توجیه و در خصوص امنیت انتخابات دستورات لازم صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ضمن بررسی مسائل انتظامی حوزه های انتخابیه و تاکید بر این که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری " مدظله العالی "، انتخابات به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بحمدالله مردم مومن و ولایی و همشیه در صحنه لرستان یک بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد.

این مقام انتظامی لرستان گفت: دشمنان ایران اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب به دنبال ایجاد فتنه انگیزی برای ناامن کردن کشور بوده اند، اما به لطف خداوند متعال و در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی" و بیداری مردم همیشه در صحنه، تاکنون نتوانسته اند در این راه به اهداف شوم خود برسند و بعد از این هم نخواهند رسید.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف استان لرستان در بحث مسائل امنیتی و انتظامی صورت گرفته و پلیس با همکاری دیگردستگاه های امنیتی آمادگی کامل برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات را دارد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه جلسات متعدد با مسئولان اجرائی انتخابات شهرستان های استان برگزارشده است گفت: امنیت یکی از ارکان برگزاری انتخابات در کشور است و مجموعه انتظامی استان از ماه های قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی امن در 11 اسفند ماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوبی در این جهت برخوردار است.

سردارالهی در پایان با تقدیر و تشکر از همه مسئولان و دست اندکاران انتخابات، از آنان خواست با پلیس و دستگاه های امنیتی همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند تا ان شا ء الله در این امتحات بزرگ و حماسه ملی سربلند بیرون بیاییم .

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 975699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟