سپاه، حامی تولیدکنندگان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است

به گزارش رکنا ازقزوین، سرهنگ طاهرخانی برگزاری این مراسم با اشاره به نقش سپاه در توسعه فرهنگی زندگی ایرانی اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید بیان کرد: یکی از مأموریت ها سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین حضور و مشارکت در عرصه های مختلف برای پاسداری از انقلاب اسلامی است. 

وی گفت: یکی از این عرصه ها که از تأکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری است، موضوع اقتصاد مقاومتی است که در همین راستا سازمان بسیج مستضعفین، در زمینه های مختلف در پروژه های عمرانی، فرهنگی، حمایتی و غیره، کمک حال دستگاه های اجرایی است.
سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: یکی از مصادیق اقدامات سازمان بسیج که با همکاری بنیاد تعاون سازمان بسیج در حال اجراست، برنامه های فرهنگی است. برگزاری رویداد تخصصی عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی یکی از این مصادیق است که توسط تولیدکنندگان استان قزوین در حال برگزاری می باشد. 
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: رویداد تخصصی عرضه پوشاک ایرانی اسلامی، عرصه به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی است که با توجه به کیفیت محصولات، قابلیت صادرات به استان ها و حتی کشورهای همسایه را نیز داراست. 
وی افزود: امروز وظیفه ماست که بعنوان پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی و پشتیبان تولیدکنندگانی که پا به عرصه تولید گذاشته اند، از آنها حمایت نماییم چرا که اقداماتی همچون رویداد تخصصی عرضه پوشاک ایرانی اسلامی، جریانی در جهت اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است. 
سرهنگ طاهرخانی در پایان گفت: مجموعه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، حامی اینگونه اقدامات در راستای گسترش فرهنگ سبک ایرانی اسلامی است.
گفتنی است؛ بزرگترین رویداد تخصصی عرضه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور تولید کنندگان برتر استان و با همکاری شرکت یاس نوین پارسه، در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۱ واقع در خیابان سعدی روبروی کوچه زعفرانیه فروشگاه یاس، پذیرای عموم می باشد.

منبع:روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 974226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟