دریافت گواهینامه ISO 9001 با رویکرد کیفیت و بهبود از سوی هلدینگ دکا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ این گواهینامه بر اساس استاندارد ISO ، با تکیه بر رویکرد فرآیندی و منطق بهبود مداوم، بر کیفیت مدیریت تمرکز داشته و سازمان‌ها را به منظور کسب فرصت‌های جدید در محیط رقابتی امروز آماده می‌سازد.

مدیرعامل هلدینگ دکا در این ارتباط گفت: هلدینگ دکا در بخش‌های مختلف خود، ارزش‌ها و چشم‌اندازهایی را تدوین کرده و در راستای آن حرکت می‌کند. در همین زمینه، شرکت ناوگان سبز پایدار انتخاب از مجموعه هلدینگ لجستیک دکا که با برند دکادیزل، در زمینه ارایه خدمات تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین جاده‌ای و صنعتی (PM) فعالیت دارد، بر اساس ممیزی به‌عمل آمده از طرف تیم ممیزی IMQ، با همکاری واحد مدیریت فرآیندها (تضمین کیفیت)، موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد.

iso متنهومن پشنگیان افزود: از آنجاکه دریافت گواهینامه ISO 9001، از تعهد سازمان‌ها به کیفیت و همچنین ارتقاء آن از طریق اصلاح فرآیندها و بهبود مداوم در مقایسه با سایر رقبا حکایت دارد و هلدینگ دکا همواره خود را در مقابل ذی‌نفعان و جامعه مسئول می‌داند، این گواهینامه در راستای اهداف و ارزش‌های سازمانی دکا و در مسیر ارتقای کیفیت فرآیندی و بهبود مستمر تحت اعتبار ACCREDIA کشور ایتالیا و مرکز ملی تأیید صلاحیت در ایران (NACI) کسب شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش سرمایه انسانی متخصص هلدینگ دکا در راستای کسب موفقیت‌ها و افتخارات متعدد برای این مجموعه تأکید کرد: هلدینگ دکا با کسب افتخارات و ثبت رکوردهای مختلفی در صنعت لجستیک و حمل و نقل کشور، پیشتازی و تمایز خود را به اثبات رسانده و ثابت کرده است که در کنار فعالیت‌ اقتصادی، ارزش‌های اجتماعی را نیز به دقت مورد توجه قرار می‌دهد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 973703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟