آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد دراستان قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی استان در زندان مرکزی برگزار شد ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مهدی عبدیان گفت: مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده ۴۵ میلیارد ریال بوده که با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.مابقی مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال توسط شکات پرونده ها گذشت و یا در محاکم قضایی ثبت اعسار گردید. لازم بذکر است مبلغ پرداخت شده جهت آزادی زندانیان ذکر شده توسط فعالان اقتصادی استان تامین و پرداخت شد.

مدیرستاددیه استان از تمامی خیرین و نیکوکاران استان درخواست کرد زندانیان تحت حمایت ستاد دیه را دریابیم و در روزهای باقی مانده تا پایان سال یاری رسان زندانیان جرائم غیرعمد باشیم که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه،که به صرف تنگدستی در پرداخت دیون روانه زندانهای استان شده اند.  

وی همچنین تعداد زندانیان آزاد شده از ابتدای سال را تعداد ۲۲۲ نفر با مبلغ بدهی ۱۷۷ میلیارد تومان اعلام کرد و شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳  بانک ملی بنام ستاد دیه استان را جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام نمود.

روابط عمومی ستاد دیه قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 970809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟