مسئولین شهرستان حداقل یک روز در هفته موظف اند در بخش دارخوین حضور داشته باشند

به گزارش رکنا؛ جلسه بررسی مشکلات بخش دارخوین به ریاست صالح زاده  فرماندارشادگان و با حضور شبیبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ، فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، موسوی فرمانده انتظامی شادگان ،اعضای شورای تامین شهرستان، نصیری بخشدار دارخوین،مسئولین ادارات و دستگاههای خدمات رسان شهرستان و جمعی از معتمدین شهر و روستا و دهیاران در محل بخشداری  دارخوین برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، و تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم ع، اظهار داشت:بخش دارخوین با توجه به ظرفیت هایی چون رودخانه کارون، پتانسیل های گردشگری ، کشاورزی، اتوبان اهواز به آبادان، همجواری با تالاب بین‌المللی شادگان، لزوم برنامه ریزی جهت فعالیت بیشتر شهرک صنعتی دارخوین، شرکت های توسعه نیشکر، نیروگاه اتمی و...لازم است مسئولین بخش از این ظرفیت های بالقوه برای رفع مشکلات حوزه های مختلف تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار شادگان پاسخگویی مسئولین ادارات شهرستان را مهمترین درخواست بخش دارخوین  عنوان کرد و افزود: مسئولین شهرستان حداقل یک روز در هفته موظف اند  در بخش دارخوین حضور  یافته و پاسخگوی مشکلات مردم بعنوان ولی نعمتان انقلاب باشند.

صالح زاده بر لزوم هماهنگی دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با بخشدار دارخوین بعنوان نماینده عالی دولت در بخش تأکید نموده و اعلام نمودند از بخشدار دارخوین انتظار می‌رود در جلسات شورای اداری شهرستان مطالبات و مشکلات بخش را انعکاس داده که در سریعترین زمان ممکن دستورات لازم جهت رفع صادر و پیگیری گردد.

صالح زاده با بیان اینکه  ابتدا باید از همه ظرفیت‌های موجود در بخش برای رفع مشکلات استفاده شود،گفت: برای نمونه با تعامل و هماهنگی بین شهرداری دارخوین و اداره آب و فاضلاب بمنظور رفع  تعمیرات شبکه آب در سطح شهر وروستاهای بخش بصورت موقت امکان در اختیار گذاشتن بیل بکهو توسط شهرداری میسر خواهد بود و به همین ترتیب برخی از مشکلات با تعامل سایر ادارات قابل رفع خواهد بود.

فرماندار شادگان ادامه داد: زمین چمن ورزشی دارخوین  با مشکل پمپ آب مواجه است قرار شد اداره آبفا نسبت به تامین آن اقدام کنند.

فرماندار شادگان در پایان گفت: پیگیری برگزاری نماز جمعه در بخش دارخوین بعنوان سنگر انقلاب و تریبون مطالبه گری ، همکاری در اجرای  برنامه های فرهنگی، ساماندهی فضای سبز شهری توسط شهرداری، رفع مشکلات روشنایی و توسعه  شبکه برق ، ساماندهی سالن ورزشی ، تامین یکدستگاه آمبولانس توسط شبکه بهداشت، تشکیل جلسات بررسی مشکلات بخش دارخوین در اسفند ماه سالجاری  و... از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کدخبر: 970606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟