ایران در زمره امن ترین کشور دنیاست و این دستاورد نظام است

به گزارش رکنا از خوزستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنی موسوی‌فرد در همایش انتظامی بزرگان اقوام، گروه‌های مرجع و تاثیرگذار خوزستان که در شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار داشت : تا زمانی که بیماری وجود دارد، دارو باید تکرار شود؛ مباحث علمی همانند مسائل اخلاقی و تربیتی نیستند  مسائل تربیتی نیاز به تکرار دارند. تا زمانی که در جامعه سرپیچی و نافرمانی  از فرمان خداوند وجود دارد باید داروی مخصوص آن تکرار شود. 

وی با بیان اینکه ماه رجب، ماه آمادگی برای ماه میهمانی خداوند است.، ادامه داد:باید خود را برای ماه شعبان مهیا کنیم زیرا با دست خالی نمی‌توان به استقبال ماه رمضان برویم. ما باید از ظرفیت این سه ماه رجب و شعبان و رمضان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ماه رجب ماه آمادگی است و ما میهمان هستیم بنابراین باید خود را مهیا کنیم تا بتوانیم از شب‌های قدر کمال استفاده را ببریم.

وی افزود: 45 سال از پیروزی انقلاب گذشته است، همواره این پیام بوده است و مردم در 22 بهمن و روز قدس پرشور حضور پیدا کرده‌اند اما به این معنا نیست که مردم از رفتارهای برخی مسئولان گله‌مند نیستند اما حساب انقلاب و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل از تمامی مسائل جداست.

سید عبدالنبی موسوی‌فرد گفت: ما در انقلاب اسلامی سال 57 به نزدیک قله رسیده‌ایم زیرا هرچه به قله نزدیک می‌شویم طوفان‌ها شدیدتر می‌شود. با وجود قرار گرفتن در شرایط سخت، در مقایسه با دیگر انقلاب‌ها متوجه می‌شویم که واقعا به قله نزدیک شده‌ایم.

وی ادامه داد: ایران در زمره امن‌ترین کشورهای جهان است این دستاورد نظام است اما آمریکا به عنوان قدرت مطرح در دنیا، ناامن‌ترین کشور در دنیا است. ایران قطب پزشکی خاورمیانه است؛  پزشکان ما، مایه افتخار هستند. ایران، چهارمین کشور در علم نانو است، دارای سومین مرکز پیوند عضو برتر جهان، سومین کشور پیشرفته در حوزه سلول‌های بنیادی، بزرگترین تولیدکننده اتانول و پنجمین کشور تولیدکننده کاغذ است. این‌ها نمونه‌ای از دستاوردها است.

کدخبر: 970441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟