رئیس هیات تنیس استان سمنان معرفی شد

به گزارش رکنا از سمنان، در مجمع انتخاباتی رئیس هیات تنیس استان سمنان، رئیس فدراسیون تنیس همجواری استان سمنان با پایتخت را فرصت مناسبی برای توسعه امکانات سخت افزاری رشته تنیس دانست و گفت: به سبب همسایگی استان سمنان با استان‌های خراسان رضوی و شمالی، مازندران و گلستان و موقعیت جغرافیایی مناسب، در صورت فراهم سازی زیرساخت ها، این استان می تواند کلیه مسابقات شرق کشور را به عنوان یک پایگاه پایلوت برگزار نماید.

داوود عزیزی همچنین برای برگزاری دوره‌های آموزی مربیگری و داوری تنیس در استان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: در چهار سال گذشته دوره های خوبی در استان برگزار شد و فدراسیون آمادگی واگذاری مسابقات مختلف این رشته را نیز بر اساس اعلام آمادگی هیات دارد.

عزیزی در خصوص رویداد‌های پیش روی تیم ملی تنیس گفت: بعد از اتمام مسابقات فیوچرز کیش در بخش آقایان و بانوان که هم اکنون در حال برگزاری است، تیم ملی تنیس ایران در مسابقات جهانی اواخر اسفند ماه در کشور سریلانکا به مصاف استونی می‌رود.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز ظرفیت رشته رشته تنیس با داشتن قهرمانان و تعداد قابل توجهی از ورزشکاران رده سنی پایه در استان را مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همکاری فدراسیون تنیس و محرک‌های سخت افزاری جایگاه این ورزش در استان بهبود یابد.

حمید رضا دهرویه رئیس جدید هیات تنیس استان سمنان  مهمترین چالش پیش روی این رشته در استان را کمبود زیرساخت‌های این رشته ورزشی دانست و گفت: در حال حاضر در استان سه هیات شهرستانی تنیس در سمنان، شاهرود و گرمسار فعال است و با تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری مهدیشهر، ایجاد هیئت در این شهرستان نیز در دستور کار است.

دهرویه همچنین توسعه همگانی این رشته را نیز از دیگر اهداف هیئت تنیس در ۴ سال پیش رو دانست و گفت: پیشرفت این ورزش با افزایش ورزشکاران سازمان یافته دور از دسترس نیست.

علی رستم زاده/سمنان

کدخبر: 967763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟