پایان جولان عاملان شرارت و چاقوکشی درگنبد کاووس

سرهنگ نادعلی صادقی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری چند نفر جوان با چاقو در یکی از روستاها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت شهرستان در محل حاضرشدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد ضارب فردی جوان با هویت معلوم که در درگیری با 2 نفر از همسالان خود آنان را بوسیله چاقو مجروح و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی توانستند مخفیگاه شرور فراری را شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز عامل شرارت و چاقوکشی را پس از چندین روز مخفی شدن، در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی افزود: متهم دارای سوابق شرارت و ایجاد ناامنی برای شهروندان بوده که پس از دستگیری انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را غرور و خودنمایی در بین دوستان و همسالانش اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی گنبد ضمن اعلام اینکه عامل چاقوکشی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی خط قرمز پلیس بوده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

زواریی/گلستان

کدخبر: 963298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟