تشکیل کمیته رصد در یزد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛   محمدحسین رحیمی زاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گفت:‌ کمیته های رصد فضای مجازی با هدف پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل می شود.

وی افزود: وظیفه اصلی ستاد، پیشگیری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، لذا ضمن تبیین قانون جدید انتخابات و اصلاحیه های صورت گرفته، بر رصد دقیق فضای حقیقی و مجازی با هدف پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تأکید می شود.

رحیمی زاده تصریح کرد: کمیته های تبادل اطلاعات و رصد موضوع در فضای مجازی با حضور متولیان امر و دادستان ها و روسای حوزه های قضایی تشکیل شده تا از تبلیغات زود هنگام و سایر مسائلی که شائبه این موضوعات را دارد پیشگیری کند.
این مقام قضایی، بر استفاده از افراد ذینفوذ جهت جلب مشارکت آحاد جامعه تأکید کرد و بیان داشت: برای جلب مشارکت و برگزاری انتخاباتی با شکوه باید از ظرفیت افراد ذینفوذ و صاحب کلام استفاده کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از برگزاری نشست مشترک با نامزدهای انتخاباتی، اعضای ستاد های تبلیغاتی و سایر مسئولین مرتبط خبر داد و بیان کرد: برای تبیین آخرین تغییرات قوانین و اصلاحیه ها و تصریح راهبرد های کلان استان جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه و سالم، یک نشست مشترک در آینده نزدیک منعقد می شود.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 962001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟