شکایت بانک ها از افراد دریافت کننده ارز

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اکبر مختاری گفت: جلسه آسیب شناسی روند رسیدگی به شکایات بانک‌ها از افراد دریافت کننده ارز جهت واردات و تولید و همچنین اجرای احکام صادره به میزبانی اداره کل تعزیرات حکومتی برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: در این جلسه که با حضور معاونت اقتصادی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، مسائلی همانند اصلاح شکایات بانکها و لزوم تعقیب کیفری مدیران عامل شرکت های متخلف علاوه بر شخصیت حقوقی شرکت، تسریع در پاسخگویی به شعب و مرور وضعیت حساب پرونده های مانده اجرای احکام تعزیرات حکومتی مطرح و تصمیمیاتی اتخاذ گردید.

شکایت بانک هاارجمندی معاون دادستان گفت: از زحمات و تلاش جهادی مجموعه تعزیرات که به انصاف در طی مدت یکسال گذشته در استان تحول عظیم در رسیدگی به پرونده ها و استقرار شعب تجدید نظر در مرکز استان رقم زدند تشکر می نمایم و در ادامه به تاثیر گذاری احکام صادره با سرعت بخشیدن به اجرای احکام اشاره نمودند.

دکتر مختاری مدیرکل تعزیرات نیز افزود: زمانی پیشرفت در حوزه قضایی حاصل می شود که در اعلام جرم و پیگیری قضایی اطلاعات حقوقی کارشناسان و نمایندگان حقوقی بانک ها به روز باشد که در این رابطه دوره آموزشی در آینده نزدیک برگزار می گردد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 960573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟