گاز ادارات پرمصرف قطع شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ کرم گودرزی در جلسه با کارشناسان بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداختند.

وی اظهار داشت: در این راستا یک هزار و ۵۱۱ مورد بازدید از ادارات و اماکن دولتی به عمل آمد که از این تعداد ۱۵ اداره اخطار دریافت کرده اند و جریان گاز هشت اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد)، در مرحله اول اخطار کتبی صادر و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهد شد.

گودرزی افزود: ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم های گرمایشی خود می باشند و باید نسبت به روشن کردن سیستم گرمایشی یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده، رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است، بنابراین از تمامی مشترکان گاز طبیعی استان درخواست می شود در رعایت الگوی مصرف، همکاری نمایند.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 959395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟