کشف سه قبضه سلاح شکاری از بازرسی منزل شکارچی متخلف در شهرستان چگنی - لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در شهرستان چگنی که بر اساس دستور  مقام محترم قضایی صورت گرفت، دو قبضه سلاح ساچمه زنی و یک قبضه سلاح گلوله زنی کشف و  ضبط شد.

امیررضا محمدی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در این باره گفت؛ بنابر گزارش‌ های واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر نگهداری شکار حیات وحش و وجود سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز در مخفیگاه یک شکارچی متخلف با هماهنگی و دستور قضائی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان چگنی از منزل شکارچی متخلف بازرسی به عمل آمد.

محمدی نژاد افزود؛ در این بازرسی که در تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت؛ صورتجلسه اولیه بازرسی از منزل بلافاصله با هماهنگی نیروی انتظامی تنظیم و پرونده‌ قضایی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری همیاران محیط زیست و همکاری خوب و مؤثر دستگاه‌ قضایی و نیروی انتظامی شهرستان چگنی از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان 

کدخبر: 958689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟