مجازات متخلفان بازار شب یلدا

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور در این باره اظهار کرد: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و پایش بازار شب یلدا با حضور رؤسای شعب در گشت های سیار، از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی، بنکداری ها، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های بزرگ به ویژه رسته های صنفی آجیل، خشکبار، شیرینی، گوشت، مرغ و تخم مرغ سرکشی و با هرگونه؛ گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، ندادن فاکتور و... برخورد قانونی می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: برای پیشگیری از پدیده‌های بی‌ثبات کننده بازار و برخی سوء استفاده ها از نیاز مردم به اقلام شب یلدا، در شعبه ویژه ای به شکایات مردمی و پرونده های ارسالی از دستگاه های نظارتی خارج از نوبت رسیدگی می شود.

حسن پور به مسئولیت اتحادیه ها در پیشگیری از تخلفات صنفی، اجرای قوانین و مقررات همچنین پایش قیمت ها پرداخته گفت: اتحادیه ها کنشگران اصلی اقتصاد جامعه هستند و در شرایطی که بازار دچار نوسانات کاذب قیمت هاست، مسئولیت بپذیرند و نقش آفرینی کنند.

وی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

منبع:روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلابیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 956859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟