کشف محموله 80 میلیارد ریالی قاچاق قطعات دستگاه کارتخوان در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود مطلع شدند یک شرکت تجارت الکترونیک محموله ای از انواع کالا شامل اجزا و قطعات دستگاه های کارتخوان را به صورت قاچاق وارد کرده است.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات بیشتر و محرز شدن فعالیت مجرمانه شرکت مزبور با اخذ مجوز از مرجع قضائی انبار این شرکت را مورد بازرسی قرار داده و در نهایت محموله ای بزرگ از انواع اجزا و قطعات تشکیل دهنده دستگاه کارتخوان اعم از پرینتر ، تاچ ، ال سی دی ، هد ، دوربین ، قطعات پلاستیکی و غیره را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق توسط کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد مجوزی که گمرک به این شرکت ارائه کرده صرفاً مختص برد اصلی دستگاه های کارتخوان بوده در حالی که شرکت مذکور اقدام به وارد کردن اجزا و قطعات دیگر کرده است.

سردار علینقیان پور گفت: با محرز شدن تخلف صورت گرفته کالاهای قاچاق توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده این تخلف نیز به مرجع قضائی ارجاع شد که تحت رسیدگی قانونی است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 956741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟