توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان تا پایان ۱۴۰۲

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان چند برنامه مهم را تا پایان سال جاری در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: نخستین برنامه، توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان یعنی قطعات ۷۰ تا ۹۰ است.

او بیان اینکه در برخی از ایام سال مانند روز پدر و روز مادر تعداد قابل توجهی از شهروندان بر سر قبور این آرامستان حاضر می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی برای استقبال قابل توجه از زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده است.

آرامستان عکس داخل متنمعاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان عید نوروز را از دیگر ایام ویژه برای این سازمان دانست و گفت: امسال لحظه تحویل سال حدود ساعت ۰۶:۳۰ است و بسیاری از زائران علاقه‌مند هستند که در کنار قبور خانواده خود حضور پیدا کنند، از این‌رو سازمان آرامستان‌ها در حال برنامه ریزی برای خدمت به زائران در این زمان است.

او با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در مناسبت‌های روز مادر، روز پدر و یکم فروردین در هر روز میزبان حدود ۱۵۰ هزار نفر زائر است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم که در این روزها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و در ساعات مختلف به آرامستان مراجعه کنند تا بتوانیم به بهترین شکل خدمت‌گزار آنها باشیم.

اصفهان/بهمن راعی

کدخبر: 955725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟