قدر صادق بوقی ها را بیشتر بدانیم /صادق بوقی ساسی مانکن را به حاشیه برد

به گزارش رکنا از گیلان، به نقل از خبر آنلاین، ماجرا از اینستاگرام شروع شد، «صادق بنا متجدد» معروف به صادق بوقی که در بازار رشت گیلکی می‌خواند و رقص مخصوص به خودش را داشت، گل کرد و به عبارتی ویدئوهای رقص و آوازش وایرال شد.

مرد خوش‌پوش و خوش ذوق که متولد سال ۱۳۳۲ در انزلی است، سال‌ها به عنوان بوقچی و لیدر تیم‌های رشت در ورزشگاه‌های گیلان فعال بوده، به همین دلیل به او لقب « صادق بوقی » داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد و گفته می‌شود هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند. در سال‌های اخیر صادق بوقی به صورت خودجوش شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد و به سرعت در میان مردم محبوب شد.

همه چیز خیلی معمولی پیش می‌رفت تا اینکه خبر رسید حساب اینستاگرام صادق بوقی به دلیل تولید محتوای مجرمانه مسدود شد.

این خبر با واکنش‌های بسیاری همراه شد، از واکنش‌های رسمی در قابل یادداشت و سرمقاله در رسانه‌های کشور تا هشتگ شدن صادق بوقی در شبکه‌های اجتماهی تا ساخت انواع ویدئو با صدا و آواز صادق بوقی.

همه این‌ها همراه بود با ویرال شدن موزیک ساسی مانکن به نام «برادران لیلا» که با نگرانی‌ها از انتشار این موزیک ویدئو و «ترویج ابتذال» و ... همراه بود. اما هنوز یک هفته از انتشار این موزیک ویدئو که پیش‌بینی می‌شد تا مدت‌ها بحث روز شبکه‌های اجتماعی باشد،‌ نگذشته بود که همه چیز از «ساسی»به «صادق بوقی» چرخید و عوض شد.

به همین بهانه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی همین موضوع را بهانه کرده‌اند و معتقدند که کاری که بسیاری از نهادهای فرهنگی کشور برای مقابله با ترویج و انتشار موزیک ساسی مانکن نتوانستند انجام دهند، صادق بوقی با یک موزیک گیلکی انجام داد.

کاش قدر صادق بوقی‌ها را بیشتر بدانیم.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 954294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟