اطلاع رسانی درست از مهمترین و بزرگترین رسالت رسانه است

به گزارش رکنا ازقزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در مراسم اختتامیه رویداد جام رسانه امید که عصر امروز در سالن اقشار سپاه استان برگزار شد گفت: امسال شاهد برگزاری انتخابات مهمی هستیم که رسانه‌ها وظیفه مهمی را در این زمینه ایفا می کنند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه ‌سازی برای حضور گسترده مردم در این عرصه نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند که باید با روشنگری و تبیین درست، بستر برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام‌ مهمی برای دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و امید می‌رود همچون گذشته امسال نیز مردم با حضور خود، انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.

سرهنگ طاهرخانی بیان کرد: حضور بسیار ارزشمند و کم‌نظیر مردم در مراسم تشییع شهید در روز گذشته پیام بسیار مهمی برای همه داشت که؛ ما وفادار و قدرشناس شهدای عزیزمان هستیم و می دانیم که اگر امثال شهید چگینی ها نبودند این اقتدار و عزت و سربلندی نصیب کشور ما نمی شد. امروز باید برای خود مدام یادآوری کنیم که همه آنچه داریم مرهون خون پاک شهدای بزرگوار است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه استقبال از پیکر مطهر ۸ شهید گمنام که روز جمعه برگزار می شود، گفت: رسالت رسانه‌ها در مخابره مبانی مورد تاکید راه شهدا مهم و انکار نشدنی است و در این ایام نیز انتظار می رود اصحاب رسانه بیش از پیش در این مسیر گام بردارند

 

 

آیین اختتامیه جام رسانه امید برگزار شد

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: آئین اختتامیه جام رسانه امید  در سالن اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار و تیم های برتر معرفی شدند.

محمد کشاورز دراین مراسم گفت:  در رویداد جام رسانه امید استان قزوین ۱۳ تیم رسانه شامل تیم های یک نفره تا ۹ نفره حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۷:۳۰ صبح این روز با حضور ۵۰ نفر از اصحاب رسانه و همچنین مسوولان و مدیران استانی برگزار شد.

وی اظهار کرد: پس از ایجاد محتوای خبر، عکس نوشت، کلیپ، موشن گرافی، گزارش، گزارش تصویری از سوی رسانه‌های حاضر در رویداد، آثار در رسانه های خبری و فضای مجازی منتشر شد و مورد بازدید مخاطبین قرار گرفت.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 952973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟