فراخوان اولین رویداد مردمی اشتغال استان یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ محمدرضا فلاحتی در این خصوص گفت: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد زمان برگزاری این رویداد را سیزدهم تا شانزدهم آذرماه همزمان با برپایی نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان اعلام کرد و افزود: رویداد مردمی اشتغال در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد برگزار می شود و کارفرمایان و کارجویان می توانند از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های مراجعه نمایند.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اهداف این رویداد مردمی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان است.

فلاحتی از حضور نمایندگان اداره کل در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: این رویداد با حضور مدیریت و کارکنان حوزه کارآفرینی و توسعه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی برگزار می شود.

وی به جزئیات این برنامه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می شوند.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 952061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟