حاکمان در نظام اسلامی خادم مردم هستند

به گزارش رکنا ازقزوین، سرلشکر حسین سلامی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه استان قزوین که در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) برگزارشدگفت: کشور با این شجاعت‌ها با افتخار میماند، اگر شما در آن میدان‌های سخت نمی‌جنگیدید نه تنها ایران بلکه هیچ یک از سرزمین‌های اسلامی از سلطه دشمن خارج نمی‌شد. 

photo_۲۰۲۳-۱۱-۳۰_۰۹-۲۲-۴۸
فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: در این یک ماه نیم وقتی دشمن از آن نقاب بیرون آمد و تصویر واقعی او روشن شد، تازه منطق انقلاب اسلامی هم برای جهانیان آشکار شد و همه فهمیدند وقتی که این انقلاب با روشنی‌بخشی رهبرش، جهان را با استکبار آشنا می‌کرد یک حقیقت بود.
  وی بیان کرد: با هم کشور را می‌سازیم چرا که قابلیت، استعداد، احساس و عاطفه در کشور موج می‌زند. در کشور ما احساس دینی، شعور انقلابی و عاطفه برادری وجود دارد و این کشور به برکت قلب‌های بزرگ ساخته می‌شود.

سرلشگرسلامی اضافه کرد: با قلب‌های با ایمان و دست‌ها و قدم‌ها نظام را به جلو می‌بریم این در حالی است که ایمان عمیق قلبی و احساس عمیق برادری سرمایه‌های اصلی ما برای حرکت به سمت افق‌های بلند است و طبق فرمایش معظم رهبری در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم.

14020909000201_Test_NewPhotoFree

وی اضافه کرد: شما پیشکسوتان، بنیانگذار فرهنگ جهاد بودید و اگر شما در آن میدان های سخت نمی جنگیدید امروز نه تنها ایران بلکه هیچ سرزمین اسلامی از سلطه ستمکاران آزاد نمی شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود با اشاره به این کلام امام علی علیه السلام که «اگر دشمنی در عمق سرزمین یک ملت قدم بگذارد آن ملت ذلیل می‌شود»، افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس حجت‌های بزرگی برای عزت سرزمین هستند و تاریخ یک کشور با همین رشادت‌ها و شجاعت‌ها با افتخار می‌ماند.
14020909000129_Test_NewPhotoFree
 
سرلشگرسلامی گفت: مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان فرمودند: «بسیجیان وقتی به مردم خدمت می‌کنند از کسی شناسنامه نمی‌گیرند و نمی‌پرسند که مسلمان هستید یا مسیحی، مذهبی یا غیر مذهبی و یا انقلابی و یا غیر انقلابی» و بر این اساس باید گفت بسیجیان به همه به یک چشم خدمت می‌کنند.
وی بیان کرد: پیشوایی مستمندان در میراث‌داری زمین منطق ماست، و اینکه در این مسیر خدمت کنیم افتخار ماست.
وی افزود: ما با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و کشورمان را می‌سازیم، کشور را با این همه عاطفه و احساس و انفاق و برادری و انقلابی خواهیم ساخت.
 
سرلشگرسلامی تاکید کرد: این کشور به برکت قلب‌های بزرگ ساخته می‌شود، ایمان قلبی و احساس برادری سرمایه‌های عظیم ما برای حرکت به سمت قله‌هاست.

3ث3ثث

وی ضمن تقدیر از تلاش بسیجیان برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی از جامعه گفت: از همه بسیجیان عزیز که برای مردم در روستاهای دور همچون نسیم حیات بخش نور امید را در جامعه و قلب ها برافروختند تشکر می کنیم‌ ما به کمک مردم و خیرین و بسیجیان عزیز برای فتح قله ها پیش می رویم.

photo_۲۰۲۳-۱۱-۳۰_۰۹-۰۰-۴۲

 هزار و ۴۳۰ گروه جهادی در اقصی نقاط استان

فعالیت دارند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در حال حاضر یک هزار و ۴۳۰ گروه جهادی در اقصی نقاط استان قزوین مشغول خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف جهادی هستند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی دراین مراسم گفت: تاکنون بیش از دو هزار پروژه به اتمام رسیده و کمتر از 70 پروژه باقیمانده که در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۵۰ درصد واکسیناسیون توسط نیروهای سپاه صاحب الامر (عج) استان بدون هیچ چشم‌داشتی انجام شده و به شبکه بهداشت کمک کردند.
فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: در حادثه وقوع سیل در منطقه شهید آباد و ۱۳ روستا در الموت شرقی در کمتر از نیم ساعت بسیجیان استان خود را به منطقه رساندند و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی بسیجی بیش از ۲۰ روز در منطقه سیل زده ماندند و آثار سیل را برطرف کردند و این تنها بخشی از جلوه‌های فعالیت جهادی و الهی بسیجیان است.
وی تاکید کرد: در همه حوادث رخ داده در کشور، همواره سپاه به عنوان اولین سازمان وارد منطقه شده و به عنوان آخرین سازمان هم خارج می‌شود.

سرداررفیعی آتانی تصریح کرد: در دورترین نقطه‌ استان قزوین مانند منطقه آبگرم تا پل ساغران و در زیاران و جاده‌های روستایی با افتتاح ۵ مجتمع آبرسانی، مردم بیش از ۲۳۸ روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند؛ همچنین بهره‌برداری از مخازن آب کشاورزی از دیگر پروژه‌های اجرایی شده در استان قزوین است.

232323

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اضافه کرد: ساخت،مرمت و تعمیر مسکن ولی نعمتان با حضور ۱۴۳۰ گروه جهادی و اتمام بیش از ۲ هزار پروژه و کمتر از ۷۰۰ پروژه که رو به اتمام است بخش دیگری از تلاش سپاه استان در محرومیت زدایی و خدمت رسانی است.

وی گفت: از سال ۱۳۹۹ تا امروز سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ۲ هزار و ۶۴۶ سری جهیزیه برای کمک به زوج های جوان تهیه و اهدا نموده است.

ثصقصثقصق

 سردار رفیعی آتانی بیان کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جارو برقی است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این ۲۰۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت خیرین، کمیته امداد، آورده سپاه استان قزوین و کمک های مردمی تهیه شده تا در اختیار ولی نعمتان قرار گیرد.

صثصثصثصصث

در پایان این مراسم از سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تجلیل شد.

photo_2023-11-30_16-08-57

photo_2023-11-30_16-09-00

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 951031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟