برگزاری مانور زلزله در دبستان قدس فردوان اصفهان:
حجم ویدیو: 12.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مانور زلزله هشتم آذر ماه، با حضور جناب آقای مهندس نقایی ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه 5، جناب آقای مهدوی کیا معاون محترم پرورشی ناحیه 5 و هیئت همراهان، مسئولان هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی منطقه در مدرسه  پسرانه قدس برگزار شد.

مقدسدکتر سید محمد مقدس مدیر دبستان پسرانه قدس در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم افزایش آگاهی دانش‌آموزان در مقابله با وقوع زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله و همچنین کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله بالا بردن فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی دانش آموزان بود. چرا که اجرای مانور زلزله می‌تواند در افزایش سطح مهارت دانش آموزان موثر باشد.

مقدس افزود: دانش آموزان در این مانور از نحوه یادگیری خاموش کردن آتش توسط کپسول آتش نشانی نیز آشنا  شدند.

مانوردر پایان مدیر دبستان پسرانه قدس گفت:الحمدالله مانور زلزله در مدرسه قدس بخوبی اجرا شد و مسئولان و اعضای اجرایی توانستند برنامه های خود را بصورت کامل پیش ببرند. جا دارد از کادر مدرسه، اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان تشکر کنم که در اجرای برنامه موفق بودند. همچنین تشکر ویژه از همه دانش آموزان عزیزمان که امروز سنگ تمام گذاشتند و با رعایت نظم و اخلاق، به اجرای خوب برنامه کمک بسیار کردند. همچنین در پایان این مراسم از دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد.

اصفهان /بهمن راعی

کدخبر: 950914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟