برد قاطع خیبر در خرم آباد برابر خلیج فارس ماهشهر/ خیبر به رده دوم جدول صعود کرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول، خیبر خرم آباد در استادیوم خانگی خود به مصاف خلیج فارس ماهشهر رفت و موفق شد با سه گل از سد حریف خود عبور کند.

 

دو تیم بازی را با این ترکیب‌ها آغاز کردند:

 

خیبر: کوروش ملکی، امیرحسین عسگری، حسین ابرقویی نژاد، حسن مرادی فرد، مهدی کیانی، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، سیدمحمد ستاری، حسین شهابی، فرید امیری، مهرداد حیدری

 

خلیج فارس: علیرضا بن سعیدی، رضا هاشمی، نیما درودی، مهدی خلج، سجاد عباسی، سجاد مشکل‌پور، عرفان گل محمدی، میلاد نجفی، بهزاد سلطانی، دانیال محمودی، امیر علیدادی

 

خیبر خیلی زود و در دقیقه ششم مسابقه به گل رسید. حسین شهابی روی یک پاس به پشت مدافعان، از سمت چپ به حرکت در آمد که پاس تند و تیز و در عمق او در دهانه دروازه به حمیدرضا طاهرخانی رسید و او به راحتی دروازه را باز کرد.

 

شاگردان مهاجری در دقیقه 28 و روی پاس گل تماشایی سنگربان خود به گل دوم رسیدند. شروع سریع کوروش ملکی و ضربه او به مهرداد حیدری رسید و این بازیکن با یک شوت دقیق به گوشه دروازه، بازی را 2 بر صفر کرد.

 

خیبر موفق شد در ادامه به گل سوم نیز دست پیدا کند. پس از چند رفت و برگشت، توپ به آقایی رسید و شوت او در بین راه به سامان مهرابی زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا به گوشه دروازه، دروازه خلیج فارس را باز کرد.

 

در نهایت خیبر موفق شد با کسب این پیروزی، 28 امتیازی شده و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند. توقف چادرملو و فجرسپاسی باعث شد تا نتایج این هفته کاملا به سود شاگردان مهاجری رقم بخورد. آنها با چادرملو صدرنشین یک امتیاز فاصله دارند و توانستند از فجر 27 امتیازی بالا بزنند.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 950826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟