لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی/ عظیم سیمان سفید ازنا خرداد ۴۰۳ راه‌اندازی می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان؛ احسان یاوری با حضور در شهرستان ازنا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام در جلسه شورای تأمین فرمانداری ازنا شرکت کرد.

 

وی در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد شورای تامین شهرستان بر لزوم آمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و خواستار تمهیدات لازم برای این مهم شد.

 

یاوری با اشاره به حرکت دشمنان برای خدشه دار شدن امنیت کشور در ادوار مختلف گفت : در فتنه سال ۸۸ دشمن کار نظام را تمام‌شده میدید ولی مردم زمان شناس به پشتوانه ولایت فقیه ، فتنه دشمن را با حضور بموقع در میدان و دفاع از انقلاب خنثی کردند.

 

معاون استاندار در ادامه سفر یک روزه خود بهمراه فاتحی فرماندار شهرستان ازنا و علیشاهیان مدیرکل امنیتی و اتباع خارجه از بخش های مختلف مهمانشهر اباذر (اردوگاه معاودین عراقی) بازدید کرد و دستورات لازم برای بهره برداری مناسب از این مجموعه را به مدیرکل اتباع خارجه داد.

 

در ادامه یاوری با حضور در مجموعه عظیم سیمان سفید ازنا از روند ساخت و تکمیل این ابر پروژه بخش خصوصی بازدید نمود و با روند تولید محصول نهایی آشنا شد و از فعال شدن این واحد تولیدی در سال ۱۴۰۳ ابراز خرسندی کرد و این اقدام بخش خصوصی را جهاد فی سبیل الله دانست.

 

سالاروند مدیرعامل این پروژه با تقدیر از حمایت های دولت سیزدهم و فرماندار شهرستان در تکمیل و راه اندازی این مجموعه، افتتاح و راه اندازی را برای خرداد سال ۱۴۰۳ پیش بینی کرد.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 950823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟