عرضه توانمندیهای صادراتی ایران و سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، "افغانستان و عراق بازاری نو- تجارتی کهن" عنوان رویداد نمایشگاهی است که از امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در ایران شهر برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از 50 شرکت تولیدی و صنعتی محصولات خود را برای بازدید نمایندگانی تجاری از دو کشور افغانستان و عراق و شهروندان سمنانی عرضه می کنند.

امیر حسین نجفیان مدیر اجرایی نمایشگاه در خصوص برگزاری نمایشگاه گفت: با توجه به نامگذاری سال و تاکید بر توسعه صادرات محصولات و تولیدات داخلی و دستیابی به بازارهای جهانی به خصوص کشورهای همسایه افغانستان و عراق امکان بازدید هیات های تجاری از این دو کشور را در این نمایشگاه فراهم کردیم.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و سمنان از سلسله رویدادهای تجارت راه ابریشم بوده و در برگزاری آن علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان و سازمان صمت استان سمنان همکاری دارند.

نجفیان گفت: در این سلسله نمایشگاه ها بدنبال تسهیل امکان معرفی و صادرات محصولات و تولیدات داخلی به کشورهای همجوار هستیم و در استان سمنان با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان درصدد برقراری ارتباط علمی و دانشگاهی این واحد دانشگاهی با کشورهای همجوار خواهیم بود.

نجفیان در خصوص محصولات عرضه شده در نمایشگاه گفت: این محصولات شامل تولیدات در حوزه صنایع ساختمانی، صنایع غذایی، صنایع و منسوجات دستی، لوستر و روشنایی و منسوجات چوبی می باشد.

نمایشگاه "افغانستان و عراق بازاری نو- تجارتی کهن" شش لغایت دهم آذر ماه از ساعت 16 لغایت 21 در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان دایر  می باشد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 949850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟