نبود بالگرد اورژانس منجر به مرگ خانم جوان در بهمئی شد/رایزنی با استان فارس بی نتیجه بود!

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ علی الماسی با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه (۳۰ آبان ۱۴۰۲ ) خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

الماسی افزود: بلافاصله نیروی های اورژانس ۱۱۵ بهمئی به محل ( منطقه صب العبور ماغر ) اعزام شدند تا موضوع را از نزدیک مورد برسی و کمک های امدادی را انجام بدهند.

وی تصریح کرد: طبق برسی های انجام شده این خانم جوان به وسیله اسلحه از ناحیه پا زخمی شدند که به گفته خانواده وی اسلحه دست خودش بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی ابراز کرد: با توجه به صب العبور بودن منطقه ، فقط بالگرد هوایی می توانست آن را در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان برساند ولی متاسفانه با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، فورا رایزنی ها را برای ارسال بالگرد هوایی از استان فارس انجام دادیم اما متاسفانه استان فارس هیچگونه همکاری با ما نداشتند.

الماسی عنوان کرد: نیروی های امدادی در همان ساعات اولیه به صورت پیاده با امکانات در محل حاضر شدند اما با همه تلاش آن را با پای پیاده به ماشین ۱۱۵ رسانند که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و اینکه با توجه به خونریزی شدید این خانم جوان و عدم رساندن وی در زمان ممکن ، متاسفانه به کما منتقل شدند و بعد از ساعاتی نیز فوت کردند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

کدخبر: 948491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟