بسیج متعلق به همه مردم است/ برگزاری تجمع " نمایش اقتدار " در خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ محمد برامکی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه تجمع سه هزار نفری بسیجیان خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان در روز جمعه سوم آذرماه برگزار می شود، ادامه داد: پنجم آذرماه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان نیز برنامه ویژه‌ای برگزار می شود.

وی با اشاره به چهل وچهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستعضفان بیان کرد: این هفته از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با شعار بسیج امید ملت ایران مقارن با ولادت حضرت زینب (س) و عملیات طوفان الاقصی شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج خار چشم دشمنان است، اظهار داشت: بسیج در هر عرصه ای ورود کند با قدرت حضور خواهد داشت و تا امروز نیز توانسته با قدرت خدمات مختلفی را به عموم مردم به ویژه نیازمندان و محرومان ارائه کند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به اینکه بسیج روح خدمتگزاری است، ادامه داد: بسیج درمان همه دردهای ملت ایران بوده و تنها برای دوران جنگ تاسیس نشد ، قبل از وقوع جنگ بسیج تشکیل شد و در زمان جنگ تحمیلی هزاران شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

سرهنگ برامکی با اشاره به اینکه امروز بسیج با بصیرت، مجاهدت، دشمن شناسی و ثبات قدم و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارد، تاکید کرد: بسیج مربوط به یک سازمان خاص نیست و متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه بسیج مقتدرترین تشکیلات نظام اسلامی است، یادآور شد: این نهاد انقلابی و مردمی در برهه های مختلف یار و مددکار دولت‌های پس از انقلاب با گرایش های سیاسی گوناگون بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه لرستان با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه های تعیین شده در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه کم طرح های موفقی انجام داده است، اظهار داشت: براساس اولویت های دولت سیزدهم اکنون نیز در خرم آباد اقدامات قابل توجهی توسط بسیج سازندگی در طرح های آبرسانی استان انجام شده است.

برامکی اضافه کرد: ثمره بسیج در احساس وظیفه ، تلاش و مجاهدت و کار برای جلب رضای پروردگار نمود پیدا می‌کند و بسیج مظهر مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی نمود عینی تحقق مردم سالاری دینی است.

وی گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۶۴ برنامه محوری در همه رده‌ها برگزار خواهد شد و از برنامه‌های ۱۱ قرارگاه در این هفته رونمایی می کند، برگزاری برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی در محلات حاشیه نشین ورزشی، نشست با ادارات، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 948005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟