راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از کودکان غزه+تصاویر

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز شنبه (۲۷ آبان ماه) مردم شهر یاسوج  همزمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه از میدان هفتم تیر به سمت میدان امام حسین (ع) راهپیمایی کردند.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی ، اظهار کرد : انسان هایی که در سرزمین مادری خود زندانی شدند و هر روز زیر بمباران و چکمه استکبار قرار می گیرند این زندگی نیست و باید غزه از این وضعیت خارج شود حتی اگر به قیمت خون کودکانش باشد.

حسینی افزود: امروز در سراسر جهان کسانی که مسلمان نیستند با راهپیمایی و تجمع اعتراضی حماسه خلق می کنند و علیه جنایت های رژیم صهیونیستی فریاد زدند و خواهان آزادی ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه اسلام ،خدا و پیامبر به هیچ مسلمانی اجازه نمی دهد که در برابر ظلم سکوت کند، و با اشاره به ضرورت عملیات طوفان الاقصی، بیان کرد: بیت المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است و همه مسلمانان با وجود تهدید های رژیم صهیونیستی باید قیام کرده و این سکوت را بشکنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچون سگی است که اگر قلاده اش باز باشد جنایت های فجیع خلق می کند ،اگر امروز کسی سکوت کند رژیم صهیونیستی به همه کودکان اسلام حمله می کند و 

خنجر رژیم صهیونیستی بر گلوی کودک او فرو خواهد رفت .

 نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز روز مقاومت است و باید رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

 راهپیمایی حمایت از کودکان غزه یاسوج

 

 حمایت از کودکان غزه یاسوج

 

 راهپیمایی حمایت از کودکان غزه یاسوج

 راهپیمایی یاسوج

 راهپیمایی یاسوج

 راهپیمایی یاسوج

 راهپیمایی حمایت از کودکان غزه یاسوج

عکاس:مرتضی مبشری 

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

کدخبر: 947457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟