ایران از دانش بالایی در صنعت توزیع برق برخوردار است / باوجود جنگ اقتصادی خودکفا هستیم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس مهرداد دادخواه ،مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در مانور تعمیرات پیشگیری شبکه هوایی مارشنان به طول ۴ کیلومتر در جمع خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات ،خبرگزاری‌ها،مدیران بازرسی، صدا و سیما ، هلال احمر، شهردار و فرماندار کوهپایه، معاونین، مدیران، کارشناسان، عوامل اجرایی و عملیاتی گفت: خدا را شاکریم که در آغاز این مانور زیارت قبور شهدا و ادای احترام به ایشان در ذهنیت عوامل اجرا قرار گرفت و به لطف خدا ما با حضور در گلزار شهدای مارشنان با این بزرگواران تجدید میثاق نمودیم.

شایان ذکر است :کوه مارشنان در حدود ۶۰ کیلومتری شمال‌ شرق کلانشهر اصفهان و ۲۳ کیلومتری شمال شهرستان کوهپایه قرار دارد، این کوه با ارتفاع سه هزار و ۳۳۰ متر در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق «زفره» از توابع شهرستان کوهپایه و سه کیلومتری روستای فشارک از توابع شهرستان کوهپایه در استان اصفهان واقع شده است.

وی در ادامه به بیتی از  شاعره پرند محمدی اشاره کرد و بیان نمود :  «کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود،، حاجی احرام دگر بند ببین یارکجاست». 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  معنای اصلی این بیت شعر به ما می‌گوید که مردان مردی با دست خالی رفتند و با همین دستان از کشور صیانت و حفاظت نمودند.

وی تصریح کرد : بحمدالله در صنعت برق خودکفا هستیم البته در این زمینه مشکلات نیز وجود دارد چرا که ما در جنگ اقتصادی می‌باشیم  و این شرایط با توجه به اینکه توزیع برق ۱۰۰ استقلال دارد بر روی این صنعت بی تاثیر نیست اما به لطف خداوند و تلاش تک تک عزیزان اجازه نخواهیم داد کسی دندان طمع به کشور و صنعت مان داشته باشد و یا اینکه خللی در کارمان ایجاد کند.

مهندس دادخواه مطرح کرد: گذشتگان ما وظایفشان را به خوبی انجام دادند و امانت را به درستی تحویل دادند و ما نیز باید امانت‌دار خوبی باشیم .

وی در ادامه به یکی از شاخص‌های مهم صنعت برق اشاره کرد و گفت : در شهرستان شرق اصفهان در سال ۹۳ میزان خاموشی به ازای هر مشترک ۱۳۰۰ دقیقه بوده است و امروز که در خدمتتان هستیم این عدد به ۱۳۰ دقیقه به ازای هر مشترک رسیده است که جا دارد از مدیران قبلی که در این مسیر گام های بلندی را برداشتند تشکر کنیم.و این مولفه به ما نشان می دهد که مسیر طی شده درست بوده است .

وی اظهار داشت : باید توجه ویژه‌ای به رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم و به دنبال این باشیم که مصداق های بیانات ایشان را در حوزه‌های کاری خود مد نظر داشته باشیم که بحمدالله تعمیرات شبکه مارشنان نمود صحبت های ایشان بود  که به خوبی نمود و بروز پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت ابراز داشت: ایشان در خصوص مدیریت جهادی عنوان کردند که حرکت عادی نمی‌تواند منجر به انجام کارهای بزرگ شود و در پروژه مارشنان با حضور ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اجرایی کار بزرگی انجام شد که اگر در قالب یک مانور بزرگ صورت نمی‌گرفت زمان طولانی را به خود اختصاص می‌داد.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود به بیانات دیگر رهبر انقلاب مبنی بر به کارگیری تمام استعدادها و سرمایه‌های سازمانی و نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در این مانور سعی شد از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده شود.

مهندس دادخواه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد : مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را در کنار مدیریت دانش معنا کردند و از این رو در این مانور سعی شد نیروهای اجرایی و عملیاتی و دیگر همکاران مطالب و تجربیات خود را مستند کنند و طی یک جلسه مختصر به انتقال تجارب بپردازند.

وی تاکید کرد: با همدلی‌ها می‌توانیم تجربیات خود را ثبت و ضبط کنیم.

وی در پایان از زحمات تمام معاونین ؛ مدیران نیروهای اجرایی عملیاتی و تمام حضار که در این جلسه حضور داشتند تشکر و قدردانی نمود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 944897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟