اقدامات علمی و عملی مشعل پویا قابل توجه و منحصر به فرد است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر محمد سجاد باتمانی عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پروژه های شرکت مشعل پویا؛ با ابراز خرسندی از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا، بر افزایش کیفیت و سرعت پروژه های شرکت تاکید کرد.

بازدید از مشعل پویا (2)دکتر باتوانی همچنین از چگونگی احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی و اقدامات انجام شده این پروژه در یکسال فعالیت شرکت، مطلع شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مشعل پویا هم از شروع پروژه‌های بزرگ ملی به همت متخصصان ایرانی و با همکاری پیمانکاران داخلی خبر داد و گفت:  بسیاری از معاونان و مدیران درون و برون سازمانی بر این باورند که اقدامات علمی و عملی انجام شده در عمر یک ساله شرکت، قابل توجه و منحصر به فرد است.

مهندس مجید نادری نژاد با اشاره به ابراز رضایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور آقای دکتر دهقانی از روند احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان افزود: با استقرار هرچه بیشتر نیروهای متخصص و شرکت‌های دانش بنیان، هم افزایی به منظور اعتلای علمی و فنی افزایش می‌یابد.

بازدید از مشعل پویا3دکتر بارانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت هم گفت: به کمک متخصصان شرکت در راستای کیفی کردن پروژه های در دست اقدام، اقدامات چشمگیری داشتیم و در آینده نه چندان دور، گام‌های بزرگتری به سوی تولیدات هایتک و خودکفایی در عرصه نفت و انرژی بر خواهیم داشت.

در پایان، مسئولان بخش‌های مختلف و مدیران پروژه‌های در حال اجرا هم گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 944537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟