آغاز ثبت نام 200 واحد مسکن ملی در چوار / نماینده ایلام قول 480 واحد را داده بود!

به گزارش رکنا از ایلام؛ ابراهیم یعقوبی با اعلام این خبر گفت: در راستای شعار «اقدام مسکن برای تهیه مسکن» در سراسر کشور در شهرستان چوار نیز آغاز شد. 

وی افزود: 24 هزار متر مربع از اراضی دانشگاه ایلام در شهر چوار و همچنین جهاد سازندگی جهت ساخت 200 واحد به‌عنوان سهمیه شهرستان چوار در نظر گرفته شده و مردم شریف شهرستان به‌ویژه جوانان فاقد مسکن می‌توانند از این فرصت ویژه بهره‌مند شوند.

فرماندار چوار ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی و مشکلاتی که در خصوص دسترسی به سامانه وجود دارد، از عموم همشهریان عزیز متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تقاضا داریم ،با در دست داشتن مدارک لازم، به فرمانداری چوار مراجعه کنند.

مردم چوار در انتظار عملیاتی شدن طرح ملی مسکن هستند

 این اظهارات فرماندار چوار درحالی است که وی شش ماه قبل هم در شورای تامین مسکن استان ایلام بیان کرده بود: «سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن در استان ایلام با دستور و رایزنی استاندار باز می شود تا متقاضیان این طرح در شهرستان چوار و حومه ثبت نام کنند» .

یعقوبی در جلسه 17 اردیبهشت این شورا گفته بود: «به‌زودی کلنگ طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به زمین زده خواهد شد».
اکنون سوال و نگرانی مردم و جوانان فاقد مسکن چوار این است که آیا طرح «اقدام ملی تامین مسکن» در این شهرستان طبق برنامه پیش می رود یا پس از واریز وجوه ثبت نام، این پروژه هم به سرنوشت سایر طرح های ناتمام مسکن ملی در کشور افزوده خواهد شد؟
گفتنی است، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در مجلس، فروردین ماه سال گذشته از اختصاص 480 واحد مسکن ملی به این شهرستان خبر داده بود. حال باید دید آمار اعلامی فرماندار، به‌منزله کاهش سهم مردم شهرستان چوار از مسکن ملی است یا در مقاطع زمانی بعدی، زمین هایی که مسئولین استانی وعده اختصاص   به این طرح داده بودند، محقق می شود؟

کدخبر: 944216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟