۱۳ آبان امسال نقطه عطف در پیروزی مقاومت است
به گزارش رکنا ازقزوین، مهدی اعلایی درحاشیه راهپیمایی 13آبان در گفتگوبا خبرنگار رکنا گفت: سال 1402 نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است و همچنان که امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳۵۷ فرمودند، پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است.

وی بیان کرد: امت مسلمان جهان و ملت سلحشور ایران اسلامی، در حالی گرامیداشت ۱۳ آبان را پیش روی دارد که حماسه و شهادت و روح استکبار ستیزی، روایت اول در سراسر جهان شده و مردم قهرمان و مقاوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس با تمام ایمان و توان خود مقاومت می‌کنند و اجازه به رژیم صهیونیستی نمی‌دهند که بتواند آنان را از پای در بیاورد.

استاندار قزوین بیان کرد: سیزدهم آبان که در تقویم کشور به عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

اعلایی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مغتنمی است که تکلیف خودمان را در مقابل جریان استکباری ادا کنیم

وی عنوان کرد: در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نفرت از اسرائیل و جنایاتش باید نمود و ظهور عینی پیدا کند و این پیام به تمام جهانیان مخابره شود.
 
 
لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 943150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟