اسرائیل توان دفاع از خود را هم ندارد

به گزارش رکنا ازقزوین، علی بهادری جهرمی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قزوین گفت: ۱۳ آبان روزی است که مردم در تبعید امامشان صبوری کردند اما هرگز خاموش نشدند و ساکت نماندند و ۱۵ سال بعد از تبعید امام و یک سال بعد از ۱۳ آبانی که فرزندانشان توسط ایادی شاه کشته شدند بپا خاستند و انتقام خود را گرفتند و استقلال طلبی ایرانیان را ثابت کردند.

وی یادآورشد: در۱۳ آبان لانه جاسوسی که تحت لوای سفارتخانه مخفی شده بود توسط جوانان غیور و آگاه کشور رسوا شد و نقش اصلی استکبار آشکار گردید و همگان دانستند این مرکز توطئه علیه ملت بوده است.
سخنگوی دولت : این چنین روزهایی بهانه های روشن و موقعیت های مناسبی است برای یادآوری حقیقت های تاریخی، برای زدودن غبار ظلمت از روی حقایقی که هرگز این غبارها و کف روی آب ها اجازه از بین بردن آنها را پیدا نمی کند.

12060972_365

وی ادامه داد: ۱۳ آبان سالروز سه رویداد تاریخی برای ملت بزرگ ایران است، سالروز تبعید امام راحل، ۱۵ سال بعد از آن به خاک و خون کشیده شدن فرزندان کشورمان توسط ایادی استکبار جهانی در سال ۵۷ و تسخیر لانه ای جاسوسی که به نام سفارتخانه تیشه به ریشه این ملت می زد.

جهرمی اظهارداشت: آمریکا از استقلال و آزادی ملت‌ها واهمه دارد و دوست ندارد ملت‌ها خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند چون گرفتن عنان امور توسط مردم به روشنگری امور کمک کرده و دست استکبار از منافع کشورها کوتاه می شود.

وی افزود: راهپیمایی مردم در ۱۳ آبان یک پیام بزرگ برای سردمداران استکبار جهانی دارد و همین جوانانی که در زیر باران با مشت های گره کرده علیه استکبار شعار می دهند اعلام می کنند آرمان‌های امروز انقلاب اسلامی در واقع همان شعارهای همان جوانانی است که دست شما را در لانه جاسوسی رو کرده و خیانتهای شما را آشکار کردند.

سخنگوی دولت یادآورشد: آمریکا هرچه هزینه کرد تا سند ۲۰۳۰ را تحمیل کند نتوانست چون جوان و نوجوان ایرانی بیدار است و نسل شهید بابایی هرگز زیر بار ذلت و استثمار نمی رود.

وی با بیان اینکه شاخص استکباران و رژیم صهیونیستی ترساندن ملت ها بوده تا با ایجاد این مساله آنها را از مسیر حق منصرف کنند، یادآور شد: به تعبیر سید حسن نصرالله "کسانی که از مقاومت های تاریخی درس نگرفته اند این بار درسشان را خواهند گرفت و حتما پیروزی در منطقه با مقاومت خواهد بود".

سخنگوی دولت بیان کرد: نتیجه مقاومت و در صحنه بودن جوانان فلسطینی قطعا به پایین کشیدن روسای اسرائیلی از مسندهای سیاسی و قدرت پوشالی آنان است‌.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 943101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟