حضور تیم ایران در مسابقات جهانی اسنوکر

به گزارش رکنا از سمنان، دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد که برای برگزاری مجمع سالانه این هیات و انتخاب رئیس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد استان به سمنان سفر کرده است گفت: تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی پیش رو حضور پیدا می‌کند. 

علی سلطانپور افزود: این مسابقات اواخر همین ماه برگزار می شود و تیم ملی ایران با  ۴ ورزشکار مرد و ۳ ورزشکار خانم در رشته اسنوکر در این رقابت ها حاضر می شود.

وی همچنین بر لزوم آموزش همگانی ورزش های بولینگ و بیلیارد و تامین تجهیزات مورد نیاز این دو ورزش در کشور تاکید کرد.

سلطانپور در خصوص وضعیت این رشته در کشور گفت: نگاه فدراسیون به این رشته ها نگاهی حرفه ای و قهرمانی است. 

وی افزود: در حال حاضر در آسیا نیز جایگاه قابل توجهی داریم و در رنکینگ تیمی مردان حائز رتبه دو و در بخش بانوان رتبه نه را در اختیار داریم. 

سلطانپور در خصوص استان سمنان نیز گفت: با بیان اینکه ظرفیت خوبی در بین ورزشکاران این رشته‌ها در سمنان وجود دارد بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه این ورزش در بعد قهرمانی تاکید کرد.

در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد استان سمنان، علی وزیری با کسب ۸ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد. 

علی وزیری رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان سمنان هم جذب ورزشکاران جدید در رشته‌های بولینگ و بیلیارد را عامل پیشرفت این ورزش دانست و گفت:  به زودی دوره‌های مربی گری، داوری و همچنین مسابقات استعداد یابی برای  توسعه این رشته های ورزشی در استان سمنان برگزار می شود.

علی رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 941999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟