اهدا ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان لرستان/ توزیع ۱۲۰ هزار بسته معیشتی

به گزارش رکنا از لرستان؛ جلال‌ شیخ‌پور با اشاره به توزیع جهیزیه بین نوعروسان لرستان، اظهار داشت: 6 هزار و 555 سری جهیزیه به‌نیابت از شهدا به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه توزیع جهیزیه بین نوعروسان لرستان در راستای برگزاری همایش ملی 6 هزار و 555 شهید این استان بوده‌ است، افزود: ارزش ریالی این جهیزیه‌ها یک هزار و 500 میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تأکید به اینکه یک میلیون و 500 هزار وعده‌ غذایی بین نیازمندان این استان توزیع شده‌ است، عنوان کرد: در روز اختتامیه همایش ملی شهدای لرستان در ششم آبان‌ماه نیز، 2 هزار و 500 وعده‌ غذایی به‌ همت مرکز نیکوکاری عباسیون بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه 120 هزار بسته معیشتی نیز ذیل همایش شهدای لرستان توزیع شده‌ است، بیان کرد: ارزش تمام غذاها و بسته‌های ارائه‌ شده یک هزار و 960 میلیارد ریال و ارزش جهیزیه‌های توزیع‌ شده یک هزار و 500 میلیارد ریال است.

شیخ‌پور گفت: 260 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مددجویان کمیته امداد لرستان و چهار هزار و 418 فقره کمک اجاره مسکن با اعتبار 220 میلیارد ریال در امسال به مددجویان پرداخت شده‌ است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 941795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟