جامعه هنری فریادگر مردم مظلوم غزه باشند

به گزارش رکنا از لرستان؛ احسان یاوری در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه امروزه در فلسطین اشغالی به ویژه باریکه غزه شاهد جنگ سرنوشت‌سازی هستیم که  تمام کشورهای کفر و استکبار پشت اسرائیل قرار گرفته‌اند، ولی در طرفی دیگر مظلومین عالم در برابر استکبار و جریان جبهه مقاومت قرار گرفته است، افزود: صحنه‌های امروز مقاومت، صحنه غرورآفرینی است که مظلومین عالم روی پای خود ایستاده‌اند و در برابر استکبار خون‌آشام قیام کرده‌اند.

معاون سیاسی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه نویسندگان، هنرمندان باید جلوه‌های درخشان مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، افزود: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت و جامعه هنری باید فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند.

یاوری با بیان اینکه گروه‌های مقاومت ارتش تا دندان مسلح اسرائیل را به زانو درآورده‌اند بیان کرد: امروز مرکز فرماندهی جبهه مقاومت، ایران اسلامی است که به برکت شهدا این عزت برای کشور فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه هولوکاست واقعی امروز در غزه دیده می‌شود، افزود: چرا برخی در مورد جنایت کودک‌کشی در غزه سکوت کرده‌اند، اما فردی در ایران به مرگ طبیعی از دنیا می رود و همه مدعیان دروغین حقوق بشر پشت این موضوع قرار گرفتند، اما اجساد کودکان فلسطینی در میان آوار را نمی‌بینند، ندای مظلومان باید از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به گوش جهانیان برسد.

یاوری با بیان اینکه مجاهدت‌های سردار سلیمانی امروز ثمر داده است و امروز شاهد به زانو درآمدن اسرائیل و حامیانش هستیم افزود: حدود ۱۰ هزار زن و کودک بی دفاع فلسطینی در روزهای اخیر به شهادت رسیده‌اند و این پایمردی نشان می‌دهد رژیم کودک‌کش صهیونسیتی نفس‌های آخرش را می‌کشد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان گفت: یاد شهدا همواره چراغ راه آینده است و به آنان افتخار خواهیم کرد.

معاون سیاسی استاندار لرستان ایجاد اقدامات هنری فاخر در این استان ضروری دانست و افزود: باید در تمام شهرستان‌های استان شاهد کارهای هنری باشیم.

وی با بیان اینکه هنر همراه با روحیه انقلابی در این خطه به‌خوبی نمود دارد تاکید کرد: هنرمندان انقلابی استان باید تقویت شوند وانسجام بخشی در اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار لرستان تقویت خبرنگاران به‌ویژه در حوزه معیشت و رفاه را ضروری دانست و افزود: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند و درخشش اصحاب رسانه در گرو حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

 

کدخبر: 941053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟